Версия за печат

00191-2020-0002

BG-Хаджидимово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 43 от дата 02.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000025014

BG413, Община Хаджидимово, ул. Димо Хаджидимов № 46, За: Вергиния Попилиева, България 2933, Хаджидимово, Тел.: 07528 2922, E-mail: obshtina_Hadjidimovo@mail.bg, Факс: 07528 8920

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.hadzhidimovo.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.hadzhidimovo.com.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Реконструкция на улица „Климент Охридски“ от ОТ 277 до ОТ 175 в гр. Хаджидимово, Община Хаджидимово.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейностите, които се предвиждат да бъдат извършени при реконструкцията на участъка от ул. „Климент Охридски“, са подробно описани по видове и количества в Техническата спецификация – част от документацията за участие в процедурата.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка няма обособени позиции. Поради това, че предметът на поръчката е неделим, тъй като видовете строителни работи са свързани технологично и времево, е невъзможно разделянето им и възлагането на поръчката на обособени позиции. Необходимостта от обединяване на всички дейности от предмета на поръчката е продиктувана от тяхната взаимна свързаност. Разделянето им и възлагането им на различни изпълнители би създало технически затруднения пред успешното изпълнение на поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 499990 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителството е с прогнозна стойност в диапазона от 270 000 до 10 000 000 лева без ДДС, възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 499 990 лева без ДДС и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на пряко договаряне, както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, са налице условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагането на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят ще възложи изпълнението на поръчката само след получаване на целева субсидия от държавния бюджет. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд Забележка: Участниците могат да получат необходимата информация от следните институции: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите /НАП/: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700; Електронни адреси на НАП: infocenter@nra.bg – обща информация; nap@nra.bg – само за кореспонденция, подписана с електронен подпис - Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите /МОСВ/ 1000 София, бул. „Мария Луиза“ № 22 – Централна сграда 1000 София, ул. „Уилям Гладстон“ № 67 – Втора сграда Телефон: 02/ 940 6000 Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/ - Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. „Триадица“ № 2 Телефон: 02/ 8119 443 Е-mail: mlsp@mlsp.government.bg Факс: +359 2 988 44 05; +359 2 986 13 18. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Хаджидимово; - банкова гаранция; - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Oпределеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл. 198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие до кмета на Община Хаджидимово.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Людмил Аспарухов Терзиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хаджидимово