Версия за печат

01467-2020-0014

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 20-003-1 от дата 26.02.2020 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Анна Икономова, България 1784, София, Тел.: 02 8958902, E-mail: anna.ikonomova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изготвяне на работен проект, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 10 kV от модулен тип и цифрови защити за възел „Сердика“ 10/10 kV, реф. № PPС 20 – 003

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Изготвяне на работен проект, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 10 kV от модулен тип и цифрови защити за възел „Сердика“ 10/10 kV, реф. № PPС 20 – 003 Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Проектиране – изготвяне на работен проект за изграждане на нова комплектна разпределителна уредба 10kV - възел „Сердика“ 10/10 kV, съдържащ всички проектни части, необходими за издаване на разрешение за строеж; 2. Съгласуване на работния проект със съответните инстанции и процедиране издаването на разрешение за строеж; 3. Доставка на материали, оборудване, апаратура, съоръжения и резервни части, отговарящи на изискванията на възложителя и в обем съгласно количествено стойностната сметка от Приложение 1.1 и Приложение 1.3 към Ценовото предложение от документацията и утвърдения работен проект; 4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително монтажни работи, във връзка с изграждането и въвеждането на новоизградената разпределителна уредба 10kV в редовна експлоатация - при спазване на изискванията на възложителя и в обем съгласно количествено стойностната сметка от Приложение 1.2 към Ценовото предложение от документацията и утвърдения работен проект; 5. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството; 6. Изготвяне на екзекутивна документация; 7. Обучение на специалисти на възложителя за експлоатация и поддържане на новомонтираното оборудване. Изпълнителят доставя всички материали, апаратура, оборудване и съоръжения, необходими за изграждането на обекта от предмета на поръчката. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП, документацията за участие, включително и на критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и документацията. Разглеждането и оценката на офертите, класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и документацията. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „най-ниска цена”. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. Важно: Продължава в Раздел VII.1 Допълнителна информация

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейността, предмет на настоящата поръчка, се отнася за монтаж и демонтаж на определено енергийно съоръжение, намиращо се в конкретен енергиен обект т.е. поръчката не може да се раздели на териториален принцип. Същевременно се касае за съвкупност от дейности в обхвата на ЗУТ, които са тясно свързани и взаимозависими, предвид спецификата на обекта на изпълнение, във връзка с което възложителят счита за целесъобразно и икономически оправдано да възложи поръчката като инженерингова дейност и да търси един изпълнител за нея, което да оптимизира организацията и сроковете по изпълнение, както и да осигури положителен икономически ефект върху крайното изпълнение. Ето защо, разделянето на поръчката по друг начин и на друг принцип, няма да доведе до увеличаване на конкуренцията, тъй като и в този формат до поръчката имат достъп широк кръг от заинтересовани лица.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 750000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Продължение от Раздел IV.3) Описание на предмета на поръчката Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Нинко Янев - +359 0887 93 23 14, Валентин Кръстев +359 882 04 88 73. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя и след сравняване на индивидуализиращите данни на лицето със записите от декларацията, документа за самоличност незабавно ще бъде връщан на съответното лице); Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт. Видовете дейности и техните количества, включително, но не само са както следва: изготвяне на работен проект за нова разпределителна уредба 10кV, извършване на съответните доставки и строително-монтажни работи за изграждане на новата уредба (доставка и монтаж на комплектни комутационни устройства (ККУ) за номинално напрежение 10 кV за закрит монтаж (за кабелен въвод – 3 бр.; за кабелен извод – 12 бр.; за секциониране (обход) – 1 бр.; за кабелен извод трансформатор собствени нужди - 1 бр.); доставка и монтаж на кабелна глава за сух алуминиев кабел–1х185мм2 – 45 бр.; доставка и монтаж на цифрова посочна защита – 18 бр.) и други, подробно описани в стойностната и количествено стойностни сметки от документацията и проекта.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в т. 13 от Протокол № 503/19.02.2020 г.