01467-2020-0014
Технически редакции | ||
26.02.2020 10:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2020 10:30 ч. : | 26/02/2020 10:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2020 10:30 ч. : | 26/02/2020 10:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
28. Енергетика
І: Възложител
Секторен
BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Анна Икономова, България 1784, София, Тел.: 02 8958902, E-mail: anna.ikonomova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.
Електроенергия
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Изготвяне на работен проект, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 10 kV от модулен тип и цифрови защити за възел „Сердика“ 10/10 kV, реф. № PPС 20 – 003
„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Изготвяне на работен проект, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 10 kV от модулен тип и цифрови защити за възел „Сердика“ 10/10 kV, реф. № PPС 20 – 003 Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Проектиране – изготвяне на работен проект за изграждане на нова комплектна разпределителна уредба 10kV - възел „Сердика“ 10/10 kV, съдържащ всички проектни части, необходими за издаване на разрешение за строеж; 2. Съгласуване на работния проект със съответните инстанции и процедиране издаването на разрешение за строеж; 3. Доставка на материали, оборудване, апаратура, съоръжения и резервни части, отговарящи на изискванията на възложителя и в обем съгласно количествено стойностната сметка от Приложение 1.1 и Приложение 1.3 към Ценовото предложение от документацията и утвърдения работен проект; 4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително монтажни работи, във връзка с изграждането и въвеждането на новоизградената разпределителна уредба 10kV в редовна експлоатация - при спазване на изискванията на възложителя и в обем съгласно количествено стойностната сметка от Приложение 1.2 към Ценовото предложение от документацията и утвърдения работен проект; 5. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството; 6. Изготвяне на екзекутивна документация; 7. Обучение на специалисти на възложителя за експлоатация и поддържане на новомонтираното оборудване. Изпълнителят доставя всички материали, апаратура, оборудване и съоръжения, необходими за изграждането на обекта от предмета на поръчката. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП, документацията за участие, включително и на критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и документацията. Разглеждането и оценката на офертите, класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и документацията. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „най-ниска цена”. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. Важно: Продължава в Раздел VII.1 Допълнителна информация
ДА
1
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейността, предмет на настоящата поръчка, се отнася за монтаж и демонтаж на определено енергийно съоръжение, намиращо се в конкретен енергиен обект т.е. поръчката не може да се раздели на териториален принцип. Същевременно се касае за съвкупност от дейности в обхвата на ЗУТ, които са тясно свързани и взаимозависими, предвид спецификата на обекта на изпълнение, във връзка с което възложителят счита за целесъобразно и икономически оправдано да възложи поръчката като инженерингова дейност и да търси един изпълнител за нея, което да оптимизира организацията и сроковете по изпълнение, както и да осигури положителен икономически ефект върху крайното изпълнение. Ето защо, разделянето на поръчката по друг начин и на друг принцип, няма да доведе до увеличаване на конкуренцията, тъй като и в този формат до поръчката имат достъп широк кръг от заинтересовани лица.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Продължение от Раздел IV.3) Описание на предмета на поръчката Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Нинко Янев - +359 0887 93 23 14, Валентин Кръстев +359 882 04 88 73. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя и след сравняване на индивидуализиращите данни на лицето със записите от декларацията, документа за самоличност незабавно ще бъде връщан на съответното лице); Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт. Видовете дейности и техните количества, включително, но не само са както следва: изготвяне на работен проект за нова разпределителна уредба 10кV, извършване на съответните доставки и строително-монтажни работи за изграждане на новата уредба (доставка и монтаж на комплектни комутационни устройства (ККУ) за номинално напрежение 10 кV за закрит монтаж (за кабелен въвод – 3 бр.; за кабелен извод – 12 бр.; за секциониране (обход) – 1 бр.; за кабелен извод трансформатор собствени нужди - 1 бр.); доставка и монтаж на кабелна глава за сух алуминиев кабел–1х185мм2 – 45 бр.; доставка и монтаж на цифрова посочна защита – 18 бр.) и други, подробно описани в стойностната и количествено стойностни сметки от документацията и проекта.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП
26.02.2020 г.
VIII: Възложител
Виктор Любомиров Станчев
Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в т. 13 от Протокол № 503/19.02.2020 г.