Версия за печат

00211-2020-0005

BG-Хасково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 5 от дата 24.02.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

BG422, Кмет на Община Хасково, пл. Общински №1, За: Михаила Димчева, България 6300, Хасково, Тел.: 038 603376, E-mail: zop@haskovo.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profil.haskovo.bg:1111/d/3a9548edb6b6d4c3e569a7fb8192e1e8.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Ремонтни дейности на уличната инфраструктура в селата на Община Хасково през 2020 година“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор „Ремонтни дейности на уличната инфраструктура в селата на Община Хасково през 2020 година“. Състоянието на уличните настилки по селата от Община Хасково е доста незадоволително. Голяма част от асфалтовите настилки имат много сериозни дефекти: деформации на пътното платно, мрежовидни, надлъжни и напречни пукнатини, дълбоки дупки и други разрушения. Улиците, които са с трошенокаменна настилка са изровени и трудно проходими. Съгласно констатираните нарушения, трябва да се извърши ремонт на асфалтовите настилки, с което ще се възстанови експлоатационната им годност и се удължи срока на експлоатация Възлагането на видовете пътно-ремонтни работи за всяко населено място ще се извършва с двустранно подписано от Ръководителя на екипа и Представители на Възложителя Техническо задание. В него подробно ще се описва вида ремонт, количества строително-ремонтни работи и местоположение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не съдържа обособени части или дейности, които могат да бъдат отделени за самостоятелно изпълнение.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2083333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, което дава възможност обществена поръчка да бъде обявена по реда на процедурата публично състезание, доколкото не се надхвърля прага определен в чл. 20, ал. 1 от ЗОП.С избраната процедура се постига реализиране на целите и принципите на ЗОП, а именно: осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства, публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност, недопускане на дискриминация.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

24.02.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Станислав Насков Дечев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хасково