00464-2020-0001
Технически редакции | ||
17.02.2020 14:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.02.2020 14:23 ч. : | 17/02/2020 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.02.2020 14:23 ч. : | 17/02/2020 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG421, община Родопи, ул.Софроний Врачански №1а, За: Радостин Семерджиев - главен юрисконсулт, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604102, E-mail: municipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032 638289
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rodopi-bg.org/..
Адрес на профила на купувача (URL): http://oa.rodopi-bg.org/procurement/list/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община „Родопи““”.
изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община „Родопи““, включващ следните подобекти: Рехабилитация и реконструкция на улица Христо Данов в с. Цалапица, Община Родопи; Рехабилитация и реконструкция на улица Васил Левски в с. Белащица, Община Родопи; Рехабилитация и реконструкция на улица Капитан Бураго в с. Оризари, Община Родопи; Рехабилитация и реконструкция на улица Шипка в с. Брани поле, Община Родопи. Пълна информация за видовете и количества СМР, които ще бъдат изпълнени на подобектите се съдържа в документацията за участие, достъпна в профила на купувача на община "Родопи".
НЕ
ДА
Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG06RDNP001-7.001-0112-C01/31.05.2019г.., сключен между община "Родопи" и ДФЗ-РА по ПРСР 2014-2020г.
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община „Родопи“. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Взета е предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и факта, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Ето защо не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община "Родопи".
17.02.2020 г.
VIII: Възложител
адв.Павел Михайлов Михайлов
кмет на община "Родопи"