Версия за печат

00850-2020-0006

BG-Вършец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 55 от дата 14.02.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320655

BG312, Община Вършец, бул. България № 10, За: Антон Димитров Тошев, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://varshets.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.varshets.bg/index.php?option=municipality&range1=buyerprofileopsled54.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект "Изграждане на ул. „5-та“, кв. Изток, гр. Вършец – етап 1“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: „Инженеринг – проектиране, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реализиране на обект "Изграждане на ул. „5-та“, кв. Изток, гр. Вършец – етап 1“ Проектът да обхваща реконструкция на ул. „5-та“ в гр. Вършец в участъка от ОТ830 до ОТ858 с приблизителна дължина 290 м. и да предвижда следните дейности: премахване на съществуващите бордюри и бетоновата настилка, цялостна реконструкция на уличното платно, ревизия и/или изграждане на отводнителни съоръжения при необходимост, доставка и монтаж на нови бордюри двустранно, изграждане на нови асфалтобетонови тротоари, полагане на два пласта асфалтобетонова настилка, оформяне на джобове за контейнери за отпадъци, доставка и монтаж на нови пътни знаци и полагането на хоризонтална маркировка. 3. Дейности предмет на поръчката: 3.1. Изработване на 1 бр. инвестиционен проект във фаза „Технически проект" съгл. Наредба № 4 от 21 май 2001 г., ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му и техн. спецификация; 3.2.Осъществяване на авторски надзор по всички части на инвестиционния проект в процеса на строителство, в съответствие с изискванията на действащото бълг. законодателство. 3.3.Извършване на всички СМР в съответствие с изработения и одобрен инвестиционен проект, ведно с КС и КСС към него, издаденото разрешение за строеж, предписанията и заповедите в заповедната книга и техн. с-ции. Изпълнението на СМР включва следното: а)Изпълнение на строежа в съответствие с издадените строителни книжа и с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с правилата за изпълнение на СМР и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка; б)Доставка и влагане в строителството на необходимите строит. продукти, м-ли, съоръжения и т.н., в съответствие с основните изисквания към строежите, както и спазване на технологичните изисквания за влагането им; в)Производство и/или доставка на строит. детайли/елементи и влагането им в строежа; г)При възникнала необходимост по време на строителството - извършване на работи по преместване/изместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения; д)Изпълнение и организиране на дейностите по премахване на съществуваща инфраструктура и събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на строителните дейности, в съответствие с изискването на българското законодателство; е)Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; ж)Изготвяне на цялата необходима строителна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г., както и друга документация изискваща се от закони и нормативни документи и необходима за изпълнението предмета на договора; з)Изготвяне на екзекутивна документация за строежа; и)Изготвяне на пълно геодезическо заснемане на реконструираната инфраструктура, съгласно ЗКИР; к)Участие в процедурата по въвеждане в експлоатация л)Отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; м)Гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове. н)Всички останали дейности, необходими за изпълнението на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строителството, освен ако договорът или бълг. законодателство не ги възлагат на възложителя или трето лице.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на настоящата обществена поръчка на три обособени позиции – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР е нецелесъобразно и би довело до затруднения за възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП като възможност за съвместяване и на проектирането и на строителството в една процедура (чл. 3, ал. (1), т. 1 от ЗОП). Възложителят иска да получи интегриран продукт – инженеринг, а не отделно изготвяне на проект и изпълнение на СМР, тъй като по този начин изпълнителят на строителството носи риска от изготвянето на проекта и може да изпълнява дейностите паралелно. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на трите поръчки по трите обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. При възлагане на обществената поръчка на един изпълнител за изготвяне на технически проект, авторски надзор и изпълнение на строителството, проектното предложение, което ще направи проектантският му екип, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя. Всичко това ще допринесе и за повишаване на качеството и завършване в срок на строителството. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 129687.58 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 73, ал. (1) от ЗОП публичните възложители, какъвто е настоящият възложител, може да избира свободно открита процедура. Чрез възлагането на настоящата обществена поръчка с открита процедура се гарантира в максимална степен публичност и прозрачност при възлагане на предмета на поръчката, гарантиране на максимален брой участници, както и ефективност на разходване на публични средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.02.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Иван Михайлов Лазаров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Вършец