Версия за печат

00530-2019-0016

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Д. Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3929.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 3-19 от 11.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0016
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Осигуряване на 21 бр. едногодишни абонаментни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване по редовна тарифа в обществен градски транспорт за цялата градска мрежа на територията на гр. Варна на служителите от ТД на НАП Варна и Дирекция ОДОП Варна“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32 от 09.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ЕАД, ул. Тролейна №48, България 9009, Варна, Тел.: 0700 10933, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 0700 10933

Интернет адрес/и:

URL: http://www.gtvarna.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Осигуряване на 21 бр. едногодишни абонаментни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване по редовна тарифа в обществен градски транспорт за цялата градска мрежа на територията на гр. Варна на служителите от ТД на НАП Варна и Дирекция ОДОП Варна“, както следва: - 17 бр. безименни превозни документи /абонаментни карти/ за ТД на НАП Варна за цялата градска мрежа, които да важат само за работните дни без почивните и празничните дни; - 4 бр. безименни превозни документи /абонаментни карти/ за Дирекция ОДОП Варна за цялата градска мрежа, които да важат само за работните дни без почивните и празничните дни. Договорът влиза в сила на датата, на която е подписан от Страните и е със срок на действие от 6 месеца, считано от датата на сключването му (09.08.2019 г.). Плащането се извършва от ТД на НАП Варна, в срок до 30 /тридесет/календарни дни по банкова сметка, посочена от изпълнителя, след приемане на заявения брой едногодишни абонаментни превозни документи /абонаментни карти/, което се удостоверява с подписване на приемателно-предавателен протокол и след представяне на оригинална фактура.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

09.08.2019 г. 

Крайна дата

09.02.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15225 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.02.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Съгласно сключено споразумение № 44/15.11.2019 г., считано от датата на подписване на споразумението се изменя чл. 6. ал. 1 от договора; Преди промяната: За предоставянето на Услугата, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да плати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена в обща размер на 15225.00 лв. (петнадесет хиляди двеста двадесет и пет лева) без ДДС и 18270,00 лв. (осемнадесет хиляди двеста и седемдесет лева) с ДДС (наричана по-нататък „Цената“ или „Стойността на Договора“).; След промяната: За предоставянето на Услугата, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да плати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена в обща размер на 9100.00 лв. (девет хиляди и сто лева) без ДДС и 10 920,00 лв. (десет хиляди деветстотин и двадесет лева) с ДДС (наричана по-нататък „Цената“ или „Стойността на Договора“)“; Правно основание: правно основание чл.116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и чл. 31 от договор № 32 от 09.08.2019 г. във връзка с Решение №1825-1(44)/26.09.2019 г. на Общински съвет – Варна за изменение и допълнение на Наредба на Общински съвет Варна за реда и условията за пътуване в обществения транспорт на Община Варна, в сила от 20.10.2019 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
9100 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

В Обявление за възложена поръчка /ID 927561/ обявената стойност на договора е в размер на 15225.00 лв. без ДДС, съответно 18270,00 лв. С Решение №1825-1(44)/26.09.2019 г. на Общински съвет - гр. Варна за изменение и допълнение на Наредба на Общински съвет Варна за реда и условията за пътуване в обществения транспорт на Община Варна, в сила от 20.10.2019 г. цената на превозните документи /абонаментни карти/ е намалена. На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП във връзка с чл.31 от договор № 32/09.08.2019 г. е подписано допълнително споразумение № 44/15.11.2019 г. за намаление стойността на договора. Изплатената стойност по договора е 9100.00 лв. без ДДС, съответно 10 920,00 лв. с ДДС. Съгласно предварително обявените условия, плащането се извършва по банков път в срок до 30 календарни дни, след представяне на протокол и фактура. Изършеното последно плащане е удостоверено на 25.11.2018 г. С изтичането на срокът на договора - 09.02.2020 г. се определя и крайната дата за приключване на изпълнението му.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна