00308-2020-0001
Технически редакции | ||
30.01.2020 14:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
30.01.2020 14:24 ч. : | 30/01/2020 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.01.2020 14:24 ч. : | 30/01/2020 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Кирково:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG425, Община Кирково, ул. Дружба № 1, За: Павлина Миленова - мл.експерт Обществени поръчки, България 6884, с.Кирково, Тел.: 03679 3980, E-mail: kirkovooba@gmail.com, Факс: 0889 337790
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.kirkovo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=206.
Регионален или местен орган
Друг: Местно самоуправление
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Благоустрояване на улици в с.Бенковски, община Кирково – първи етап“
По проекта се предвижда благоустрояване на улици и тротоари, което включва извършването на следните строително-монтажни работи: доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 18/35, включително всички свързани с това разходи – 2 091,10 м. ; доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, - Пътна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи – 327,82 кв.м.; доставка и полагане на бетонови тръби ф300 до РШ – 169,14 м.; доставка и полагане на асфалтова смес за свързващ пласт /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, включително всички свързани с това разходи – 505,31 т.; доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт, включително всички свързани с това разходи -505,31т.; общ изкоп в земни почви, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му – 181,65 куб.м.; доставка и полагане на подходящ материал за насип на тротоари включително всички свързани с това разходи – 304,87 куб.м.; направа на тротоар с бетонови плочи с размер 30/30, включително всички свързани с това разходи – 1 922,36 кв.м.; доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 8/16, включително всички свързани с това разходи – 257,74 м. и др. Общият срок за изпълнение на поръчката започва да тече от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.Възложителят определя максимален срок за изпълнение на поръчката от 6 (шест) месеца. При изготвяне на своите предложения участниците следва задължително да се съобразят с така посочения максимален срок за изпълнение на поръчката.
НЕ
ДА
Финансирането на обществената поръчка се осигурява от одобрените разходи по Административен договор за безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-19.148-0001-С01/2019 по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 –2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за водено от общностите местно развитие“ на мярка 19 „Водено от общностите местно развитие“ за бенефициенти възложители по ЗОП за проект „Благоустрояване на улици в с.Бенковски, община Кирково – първи етап“.
НЕ
Не се предвижда разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции. Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качествено изпълнение на поръчката, дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са от такова естество и са взаимосвързани по начин и степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице еневъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнителя. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопастност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения на Възложителя. Наред с това евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 , във връзка с чл. 20 ал. 2 т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на строителство от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП. При определянето на прогнозната стойност на обществената поръчка и определяне на реда за избор на изпълнител, Възложителят е приложил чл. 21 от ЗОП и е взел предвид указанията съгласно т. 2.3.1 от Указанията за предварителни проверки и последващ контрол във връзка с провеждане на обществени поръчки по проекти, финансирани от ДФ „Земеделие“ – Разплащателна агенция по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г.“ /Приложение 122–1/, съгласно които при определяне на реда за избор на изпълнител се вземат предвид откритите в рамките на 12 месеца еднакви или сходни по характера си дейности, като редът за възлагане се определя съобразно сумата от техните прогнозни стойности. Възложителят желае максимална прозрачност при възлагането на обществената поръчка и реши да открие публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на този вид процедура осигурява в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
30.01.2020 г.
VIII: Възложител
Шинаси Мехмед Сюлейман
Кмет на община Кирково