Версия за печат

01351-2018-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - изпълнителен директор, ж.к. Люлин - 2, бул. Панчо Владигеров № 66, За: Мария Трончева, Вануату 1336, София, Тел.: 003592 9396147, E-mail: Maria.Troncheva@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/proektirane_izgrajdane_i_vavejdane_v_eksploataciya_na_stroej_gis_strandja_-295-c1-1.html.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: БТГ-РД-07-13 от 13.03.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01351-2018-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж: „ГИС „Странджа“, включващо изпълнението на следните дейности: - Проучвателни дейности: инженерно-геоложки, хидрогеоложки и хидроложки проучвания; - Осигуряване на изходни данни за изработване на инвестиционен проект; - Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект; - Съгласуване на инвестиционния проект с компетентните контролни органи, Консултанта по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), Възложителя и други заинтересовани лица; - Одобряване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж; - Упражняване на авторски надзор по време на строителството; - Дейности преди откриване на строителната площадка – изработване на план за безопасност и здраве и план за управление на строителните отпадъци и одобряването им по реда на ЗУТ; - Доставка на материали и оборудване; - Временно строителство (по преценка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ), в т.ч.: подготовка за строителството, мобилизация и демобилизация; - Строително – монтажни работи; - Контролни измервания и единични изпитания; - Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - Кадастрално заснемане на строежа и получаване на удостоверения по чл. 54а, ал. 3 от ЗКИР; - Дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 3275 от 12.04.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД ГБС-ТРАНСГАЗ, ул. „Дамяница“ № 3-5, България 1619, София, Тел.: 00359 28575031, E-mail: tevstatieva@gbs-sofia.com, Факс: 00359 28575031

Интернет адрес/и:

URL: https://gbs-bg.com.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ АД, ул. „Дамяница“ № 3-5, България 1619, София, Тел.: 00359 29151602, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 00359 28575031

Интернет адрес/и:

URL: https://gbs-bg.com.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ГБС – ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО АД, ул. „Дамяница“ № 3 - 5, Германия 1619, София, Тел.: 00359 29151874, E-mail: gbsis@gbs-bg.com, Факс: 00359 29151755

Интернет адрес/и:

URL: https://gbs-bg.com/bg/.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG423, СТРОЙНОМОНТАЖ ЕООД, ул. „Черноризец Храбър“ № 1, България 4400, Пазарджик, Тел.: 00359 34451158, E-mail: pz@stroymontaz.com, Факс: 00359 34451158

Интернет адрес/и:

URL: www.stroymontaz.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж: „ГИС „Странджа“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

333

ІII.7) Стойност, посочена в договора
27700550 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Променена е общата стойност по т.3.1. от договора след одобряване на инвестиционния проект (фаза – работен проект) от Възложителя и изработена актуализирана количествено – стойностна сметка на база количествените сметки от инвестиционния проект (на осн. т.3.4. от договора); Преди промяната: 27700550.00 лв. без ДДС; След промяната: 27607098.79 лв. без ДДС; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: Намаляване на единични цени за някои позиции доставки/строително – монтажни работи на база на издадените фактури от фирмите – доставчици на оборудване и материали и изпълнение на допълнителни строително – монтажни работи по част „Технологична“ необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на етапа при запазване общата стойност определена в Допълнително споразумение № 1 от 12.08.2019 г.; Преди промяната: 27607098.79 лв. без ДДС; След промяната: 27607098.79 лв. без ДДС; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 и т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
27607098.79 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Срокът, посочен в т.III.6) „Срок на изпълнение“, включва изпълнението на дейностите по предмета на договора, посочени от т. 1.1.1. до т. 1.1.12. включително, от датата на получаване на Възлагателно писмо от Изпълнителя (което е изпратено на 27.07.2018 г.) до датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа /обр. 15/ без забележки (подписан на 10.10.2019 г.). Предвид обстоятелството, че работния проект следва да се изработи въз основа и в съответствие с предвижданията на действащия ПУП за строежа (съгласно чл.5, ал.1; чл.12, ал.1, т.1 и чл.22, ал.1 от Наредба № 4 от 21.05.2001 г.), изработването и одобрението на който е задължение на Възложителя, срокът за изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на Заповедта за одобряване на ПУП (06.02.2019 г.), като на основание т. 2.6. от Договора за периода от датата на получаване на Възлагателното писмо до 06.02.2019 г. срокът за изпълнение е спрял да тече. 2. Датата, посочена в т.IV.1) "Дата на приключване" е датата, на която е изпълнено последното дължимо плащане по договора, което е след издаване на Разрешение за ползване (№ СТ-05-1247/17.10.2019 г.) и след представяне на необходимите документи по т. 4.1.6. от договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Любомир Симеонов Кръстев
VII.2)
Длъжност: Ръководител на отдел „Възлагане на обществени поръчки“ и пълномощник на изпълнителния директор на „Булгартрансгаз“ ЕАД, на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно пълномощно с изх. № БТГ 92-01-71 от 15.05.2019 г.