Версия за печат

00009-2020-0001

BG-гр. Девин:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер РД-09-21 от дата 16.01.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000614895

BG424, Община Девин, ул.Дружба № 1, За: инж. Димитър Кисьов, България 4800, гр. Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=339:ps2020-01-izpalnenie-na-inzhenering-na-obekt-izgrazhdane-na-podporna-stena-za-ukrepvane-na-ulmursalitza-kv-nastan&Itemid=113.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ОБЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА ЗА УКРЕПВАНЕ НА УЛ.”МУРСАЛИЦА“ МЕЖДУ О.Т. 1142 И О.Т.1164, ПО ЗРП НА КВ. НАСТАН, ГР. ДЕВИН”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва в обхвата си следните три основни дейности: 1. Проектиране; 2. Извършване на СМР; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството. Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строежа – предмет на поръчката. Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект за обекта, в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с изискванията на Възложителя; 2. Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, от името на Възложителя; 3. Отразяване на направените препоръки и забележки в хода на провеждане на съгласувателните процедури с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, и на извършване на оценката за съответствие на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 5. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка; 6. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; 7. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; 8. Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; 9. Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър, където е необходимо; 10. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 11. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок. 12. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на настоящата поръчка не е целесъобразно, тъй като дейностите по строителството и проектирането са взаимно обвързани и отделното им възлагане би затруднило качественото изпълнение на поръчката.Възложителят иска да получи интегриран продукт, а не отделно изготвяне на проекти и изпълнение на СМР, тъй като при възлагането на инженеринг, Изпълнителят на строителството носи риска от изготвянето на поректа. Съгласно нормите на ЗОП инженерингът е самостоятелен предмет на поръчка.Изпълнението налага издаване на едно разрешение за строеж. Разделяне на обществената поръчка на обособени позиции обективно не е възможно с оглед вида и характера на инженеринга. Неразделянето на обществената опръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участие в нея и няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 288125 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид стойността на обществената поръчка и във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП Възложителят провежда процедура - публично състезание при стриктно спазване на общите разпоредби и основните принципи при възлагането на обществени поръчки. Публичното състезание е вид процедура за възлагане на обществени поръчки, при която всички заинетресовани лица могат да подадат оферта. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, предвид обстоятелството, че участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да извършва проектиране, да изпълнява строителство и да упражнява авторски надзор съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. С цел да се осигури максимална публичност, настоящата поръчка се възлага чрез публично състезание, както и контрол върху разходването на публичните средства, да се насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачвост при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.01.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ЗДравко Владимиров Иванов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Девин