Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл.Света Неделя № 5, За: Христина Агуеле, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: haguele@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/ramkovi-sporazumeniya/dostavka-i-montazh-na-ofis-mebeli-i-stolove-za-nuz/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на Министерството на здравеопазването


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-11-422 от 12.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА”, бул. „Цариградско шосе“ № 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на Министерството на здравеопазването

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

12.11.2018 г. 

Крайна дата

31.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
34463.75 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 43.5% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Съгласно чл. 1, ал. 1 от договора, доставките се извършват от изпълнителя след заявка на възложителя. Предвид изтичането срока на договора на 31.12.2019 г., възложителят няма да прави следващи заявки.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
14991.81 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 5.03 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Неустойката е начислена в резултат на забавена доставка и е изплатена на 28.11.2019 г.

V: Допълнителна информация

Договора е сключен в резултат на проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал.3 и 4 от ЗОП във връзка със сключено рамково споразумение № 7 от 15.03.2018 г. на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Кирил Миланов Ананиев
VII.2)
Длъжност: Министър на здравеопазването