Версия за печат

00530-2019-0090

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

23. Системи за управление на сигурността...


Решение номер РЦУ-192 от дата 31.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: E. Недялкова, България 1000, София, Тел.: 02 98593427, E-mail: e.nedyalkova@ro29.nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ, на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е: „Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ, на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29“, в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Охрана със СОТ на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29“. Обособена позиция № 2 „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29. Предметът на поръчката по позиция № 1 включва: осъществяване на денонощна охрана на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 29, състояща се от осем етажа, посредством функционираща СОТ и паник-бутон за реакция с патрул/екип. Предметът на поръчката по позиция № 2 включва: абонаментно обслужване на системата; ремонт на системата – при необходимост; осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата, както и гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5666.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Редът за възлагане е определен съобразно общата стойност на всички предвидени за възлагане в системата на НАП през 2019 г. поръчки със сходен предмет в размер на 341 833 лв. без ДДС. Предвид изложеното, следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

31.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

директор на дирекция "Правна" в ЦУ на НАП, оправомощена за възложител със Заповед №ЗЦУ-1946/18.12.2019 г. на изп. директор на НАП