00872-2019-0014
Технически редакции | ||
30.12.2019 13:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
30.12.2019 13:43 ч. : | 30/12/2019 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.12.2019 13:43 ч. : | 30/12/2019 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Приморско:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG341, Община Приморско, ул. Трети март 56, За: Савина Димова - гл. юрисконсулт, България 8180, Приморско, Тел.: 0550 33638, E-mail: obschtina_primorsko@mail.bg, Факс: 0550 32373
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.primorsko.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): www.primorsko.bg/профил на купувача.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Ремонт и реконструкция на детска градина „Русалка” в град Приморско”
Предметът на обществената поръчка е Ремонт и реконструкция на детска градина „Русалка” в град Приморско. Изпълнението на строително - монтажните работи, следва да бъде съобразено по видове и количества с изготвената техническа спецификация опт страна на Възложителя. Срокът на изпълнение на строително – монтажните работи, е не повече от 60 /шейсет/ календарни дни. Изпълнението в дните от понеделник до петък, следва да бъде съобразено с нормалното протичане на процеса в детската градина и часовете за почивка от 14:00 до 16:00ч.
НЕ
ДА
Държавен фонд „Земеделие“ - РА по ДБФП BG06RDNP001-7.004-0009-C01/13.06.2019г.
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности по ремонт и реконструкция на детска градина „Русалка” в град Приморско. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на дейностите по предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Предвид планираната стойност на строителството и след съобразяване па обстоятелството за планирани обществени поръчки със същия или сходен предмет в рамките на предходните 12 календарни месеца, съгласно разпоредбите на чл. 18, във връзка с чл. 20 от ЗОП и в изпълнение на чл. 17. ал. 1 от ЗОП. Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП процедури и прилага предвидения в закона ред за възлагане. При съобразяване на изискванията на разпоредбата на чл. 27 от ППЗОП и предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчпо точно да се определят техническите спецификации, както и не са налице условията за провеждане на някоя от другите процедури по чл. 18, ал. 1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка следва да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред и вид процедура - Публично състезание. Провеждането па горепосочената процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на обществената поръчка, респективно прозрачността при разходването на публичните средства, целта на закона, като се защити обществения интерес и едновременно с това да се насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при възлагането на поръчката.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.4 и ал.2 от ЗОП
30.12.2019 г.
VIII: Възложител
Димитър Германов Германов
Кмет на община Приморско