Версия за печат

00237-2019-0011

BG-Аксаково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 863 от дата 30.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

BG331, Община Аксаково, ул. Г. Петлешев, №58б, За: Ирина Добрева, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=280.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение СМР на обект: „Рехабилитация на улици в гр. Аксаково“, включващ следните улици: ул. „Орлово гнездо“, ул. „Велико Димитров“, ул. „Владислав Варненчик“, ул. „Тракия“ и ул. „Михаил Иванов“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Описание предмета на поръчката: При изпълнение на обществената поръчка следва да се извърши: Изготвяне на инвестиционен проект по всички части. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения и одобрен инвестиционен проект по всички части, количествена сметка и техническа спецификация. Упражняване на авторски надзор. Количество и обем: Настоящата общ. поръчка обхваща следните улици в гр.Аксаково: ул."Орлово гнездо" с дължина 387,00м; ул."Велико Димитров" с дължина 295,00м; ул."Тракия" с дължина 375,00м; ул."Владислав Варненчик" с дължина 302,00 м; ул. "Михаил Иванов" с дължина 275,00м. 1. Проектирането ще се извърши във Фаза - технически проект. Проектната документация следва да съдържа проектни части „Геодезия”, „Пътна”, „ПБЗ” и „ПОД и ВОД”, „ЕЛ“, „ПБ“, „ПУСО“ съотв. на действащите нормативни изисквания за такъв вид стр-во, както и в съответствие със заданието за проектиране, одобрено от Възложителя. Всяка улица да се разглежда като отделен подобект и към всяка от отделните части да се приложат: Обяснителна записка към всяка от гореописаните части; Спецификация на предложените за влагане материали; В отделните проектни части да се предвидят всички необходими детайли; Количествена сметка към всяка от гореописаните части; Обща количествена сметка; Обща количествено-стойностна сметка. 2. Изпълнението на СМР, следва да е съобразено с изготвените от Изпълнителя и одобрени от Възложителя технически проект и количествена сметка, както и с техническата спецификация, част от документацията за участие, и да включва описателно, без да е изчерпателно следните основни видове дейности: направа на асфалтобетонова настилка, като се запазват габаритите на улиците; направа ограничителни видими вибропресовани бордюри 15/25/50см и 8/16/50см; направа на тротоарни настилки от вибропресовани тротоарни плочи с размери 30/30см посочени от Възложителя; хоризонтална маркировка /надлъжна и напречна/ с бяла трайна пътнопаважна боя с перли; подмяна на съществуващите пътни знаци, както и допълване на знаци там където е необходимо. Всички пътни знаци ще са обикновени - II-ри типоразмер; подмяна на съществуващо улично осветление, там където е необходимо, съгласно проекта. След извършване на рехабилитация на улиците ще се възстановят и подобрят транспортно-експлоатационните качества на пътната настилка, ще се осигурят условия за безопасност на автомобилното движение, комфорт на пътуващите, добро отводняване и осветяване на улиците. 3. Изпълнителят следва да осигури осъществяване на авторски надзор по време на строителството от лицата, изготвили проектната документация по всички части на инвестиционният проект.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Предметът на поръчката е свързан с изпълнението на строително-монтажни работи по ремонт на уличната мрежа, ремонт на тротоарни настилки и други съпътстващи дейности на територията на град Аксаково. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите ще бъдат извършвани поетапно, което предполага необходимост от координация в определени времеви периоди с цел несъздаване на временни затруднения на населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на дейностите включени в предмета на поръчката. Освен това се избягва оскъпяването на отделните видове дейности. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на СМР е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1260000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на поръчката е до 1260000,00 лв. без вкл. ДДС. Възлагането на строителството по тази поръчка се извършва по реда на публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция и пропорционалност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Обществената поръчка се открива при условията на член 114 от ЗОП, като при откриване на процедурата не е осигурено финансиране и всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Руска Георгиева Илиева

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Аксаково - Възложител, съгласно заповед №242/18.04.2016 г. на Кмета на Община Аксаково