Версия за печат

04077-2019-0007

BG-БУРГАС:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 0020 от дата 23.12.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 201618489

BG341, БМФ ПОРТ БУРГАС ЕАД, УЛ. КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР БАТЕНБЕРГ 1, За: РАЯ ДИМИТРОВА МОЛЛОВА, България 8000, БУРГАС, Тел.: 056 898612, E-mail: raia.mollova@navbul-portburgas.com, Факс: 056 898613

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.navbul-portburgas.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://navbul-portburgas.com/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8.

I.4) Основна дейност

Друго: пристанищни услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ДОИЗГРАЖДАНЕ НА КЕЙОВА СТЕНА НА 33-ТО КОРАБНО МЯСТО НА ПРИСТАНИЩЕН ТЕРМИНАЛ „БУРГАС ИЗТОК – 2“, ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА, ТЕХНИЧЕСКА ИНФРАСТРУКТУРА И СЪОРЪЖЕНИЯ И ДРАГАЖНИ ДЕЙНОСТИ В ОПЕРАТИВНАТА АКВАТОРИЯ И ЗОНА ЗА МАНЕВРИРАНЕ“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Възложителят е Концесионер и пристанищен оператор на Пристанищен терминал „Бургас Изток – 2“, като част от пристанище за обществен транспорт с национално значение – Бургас. Възложителят възнамерява да модернизира Пристанищен терминал „Бургас Изток - 2“, като доизгради съществуващата кейова стена за удължаване на Корабно Място № 33. Строителните дейности обхващат най-общо три основни групи мероприятия: • Доизграждане на кейова стена за удължаване на Корабно място № 33 (к.м. 33); • Изграждане на настилки и съоръжения, вкл. ж.п. коловоз в зоната зад кейовата стена; • Драгажни работи за удълбочаване на оперативната акватория и зоната за маневриране. Доизграждането на кейова стена ще позволи увеличаване на капацитета и пропускателната способност на кейовия фронт на терминала, частично увеличаване на прилежащите технологичните площи за обработка на товари и складови площи както и ще спомогне за оптимизиране организацията на работата и технологията за обработка на различните видове товари. Това ще позволи увеличаване на товарооборота и ще даде възможност за ефективно обработване на различни видове товари и предоставяне на пристанищните услуги. Предметът на обществената поръчка включва (описание на дейностите по поръчката - неизчерпателно): 1. Изпълнение на строително-монтажните работи (СМР), съгласно Инвестиционния проект, в т.ч. предвидените с КСС СМР, Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка, предписанията и заповедите в Заповедната книга; 2. Изпълнение на действителните количества, необходими за изпълнение на обекта, които са в по-голям размер от количествата, предвидени в Инвестиционния проект и/или не са били включени в проекта; 3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на Инвестиционния проект строителни продукти; 4. Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в Строежа; 5. Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по време на строителството; 6. В случаите, когато е необходимо в допълнение на Инвестиционния проект, извършване на проектантски работи и/или извършване на работи по преместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения при изпълнение на строителството, във връзка с изграждането на строежа, Изпълнителят ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране и/или преместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения; 7. Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; 8. Извършване на прецизно геодезическо замерване на теренната основа на Строежа, както и хидрографски промери при драгажните дейности; 9. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 10. Съставяне на строителна документация по изпълнението на Строежа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; 11. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; 12. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; 13. Гаранционно поддържане на Строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове за изпълнените СМР. 14. Всички останали дейности, необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането на поръчката се извършва със собствени средства на Възложителя, заемни средства, и със средства по „Механизма за свързване на Европа“ – сектор Транспорт, приоритет „Предварително идентифицирани проекти от Коридорите на основната мрежа“, Анекс I, част I, точка 2 от Регламент 1316/2013“ (Pre-identified projects on the Core Network Corridors, Annex I, Part I, point 2 of CEF Regulation) в рамките на Кохезионния пакет от процедурата по проект „От Изток към Запад. Достъп до Коридор ОИС през централното пристанище на Бургас. Строително-монтажни работи за доизграждане на пристанищната инфраструктура и железопътните връзки към Трансевропейската транспортна мрежа.” Договорът за обществена поръчка влиза в сила само след осигурено финансиране по „Механизма за свързване на Европа“ – сектор Транспорт, приоритет „Предварително идентифицирани проекти от Коридорите на основната мрежа“. В случай, че до 3 (три) месеца от сключването на договора, Възложителят не осигури финансиране или е налице отказ за финансиране всяка страна може да прекрати едностранно договора.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка обхваща комплекс от дейности, като на основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП е направена преценка от възложителя, че предметът на настоящата поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. Като основен мотив за така взетото решение може да се изтъкне обстоятелството, че за качественото изпълнение на поръчката дейностите по нея трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. В случая е налице невъзможност за разделяне на дейностите по обособени позиции и едновременната им реализация от няколко изпълнители, без това да е свързано със значителни затруднения за възложителя. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще улесни също така комуникацията с бъдещия изпълнител на строителството, ще доведе до максимална оперативност при изпълнението и най-ефикасно използване на времевия ресурс. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че включване на отделни части от дейностите в отделни обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 61269914 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подават пред КЗК, в срока установен в чл. 197, ал. 1, т.4

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

РАЯ ДИМИТРОВА МОЛЛОВА

VIII.2) Длъжност

ФИНАНСОВ ДИРЕКТОР