Версия за печат

00496-2019-0101

BG-Видин:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210150560230

BG311, Агенция за социално подпомагане чрез Регионална дирекция за социално подпомагане - Видин, пл. Бдинци № 3, ет. 3, За: Венцислав Томов Боянов, България 3700, Видин, Тел.: 094 601126, E-mail: vidin-rdsp@asp.government.bg, Факс: 094 601653

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2563&_pprocou_WAR_asp_delta=10.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 05-РД04-0526 от 13.09.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00496-2019-0101
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни работи - бояджийски работи, подмяна на врати, санитарни дейности съгласно подробно КСС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 05-ФС01-0121 от 08.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG311, Универсал - Ж ЕООД, Цар Александър II № 19-21, България 3700, Видин, Тел.: 0878 669971, E-mail: universal_g@abv.bg, Факс: 0878 669970

Интернет адрес/и:

URL: http://jr.bivol.bg/view.php?eik=201767508.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

С настоящия договор ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши срещу възнаграждение, на свой риск, строително-монтажни работи в обект – административна сграда, в която се помещава Дирекция „Социално подпомагане“ - Кула“, находяща се на адрес: гр. Кула, ул. „Възраждане” № 40, съгласно Оферта за изпълнение на поръчката и съответните приложения към нея, както и Количествено-стойностна сметка /КСС/, които са неразделна част от настоящия договор.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.10.2019 г. 

Крайна дата

30.11.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
8269.01 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.11.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8269.01 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Венцислав Томов Боянов
VII.2)
Длъжност: директор и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Пълномощно № РД05-0203/04.09.2019 г.