Версия за печат

00121-2019-0005

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 15 от дата 13.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831900201

BG411, СБАЛО ПРОФ. БОЙЧО БОЙЧЕВ ЕАД, БУЛ. НИКОЛА ПЕТКОВ 56, За: Росица Петкова, България 1614, София, Тел.: 00359 28181600, E-mail: ortopedia@abv.bg, Факс: 00359 28181750

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.usbalortho.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.usbalortho.com.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за сключване на рамково споразумение


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Реконструкция, основен, текущ и авариен ремонт на сграден фонд и съоръжения на СБАЛО „ПРОФ. БОЙЧО БОЙЧЕВ“ ЕАД

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б”, във връзка с чл. 3, ал. 2 от ЗОП. С провеждането на процедурата се предвижда сключване на рамково споразумение с 3 /трима/ потенциални изпълнители за извършването на строителни дейности в обекти, стопанисвани от СБАЛО „ПРОФ. БОЙЧО БОЙЧЕВ“ ЕАД. Строителните дейности, възлагани с конкретните договори след провеждане на вътрешен конкурентен избор, ще се изразяват основно, но не само, в следните дейности (работи): строителство и/или реконструкция и/или основен и/или текущ и/или авариен ремонт на сгради и съоръжения, вкл. прилежащите им площи, които от своя страна включват: зидарски работи и преградни вътрешни стени; мазачески работи; бояджийски работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни, топлоизолационни и пароизолационни; облицовъчни работи и дограми – фасадни и интериорни; инсталационни работи – ВиК, ЕЛ и ОВК; вертикална планировка, енергоефективно саниране; изграждане на достъпна архитектурна среда и други. Обхватът и обемът на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение чрез вътрешен конкурентен избор, ще зависи от конкретната необходимост на възложителя. За всеки конкретен договор за изпълнение, който ще бъде сключен в рамките на споразумението, възложителят ще провежда вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП, като ще конкретизира вида, обема на дейностите (работите) и максималния срок за изпълнение в отправяната до изпълнителите писмена покана по чл. 82, ал. 4, т. 1 от ЗОП за представяне на оферта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка възложителят не е в състояние да определи с достатъчна точност обхвата и обема на конкретните нужди от интервенции, свързани със строителни и ремонтни дейности по всяка от тях. Предвид, че настоящата процедура е за сключване на рамково споразумение за строителни и ремонтни работи, в това число аварийни ремонти, обособяването на отделни обособени позиции е практически невъзможно. При провеждането на мини процедурите възложителят ще разделя възлаганията на обособени позиции, когато това е технологично възможно. Всеки един от елементите на сградния фонд на възложителя (сгради и съоръжения) към настоящия момент е в различно общо експлоатационно състояние и има различни нужди от ремонт, реконструкция и текуща поддръжка. Тези сгради и съоръжения активно се експлоатират (съответно амортизират) и в тази връзка е невъзможно да се определи до каква степен в срока на рамковото споразумение ще се преоритизират нуждите и финансовите взможности за извършване на строителните и ремонтните работи на тези обекти.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2500000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Откритата процедура за сключване на рамково споразумение се организира и провежда на основание чл. 73, ал. 1, чл. 18, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 81, ал. 1 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществената поръчка е със стойност 2 500 000 лв. без включен ДДС, която е над праговете по чл. 20, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като не са налице обстоятелствата, предвидени в закона за провеждане на пряко договаряне и възложителят прилага процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за възложителя условия, обществена поръчка се възлага по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Ако при провеждане на процедурата бъде установено, че не е налице достатъчен брой потенциални изпълнители, които отговарят на критериите за подбор и/или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия, възложителят ще сключи рамково споразумение само с участниците, които отговарят на критериите за подбор и чиито оферти отговарят на предварително обявените условия.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Чл. 197 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Валентин Николов Ангелов, д.м.

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор