01599-2019-0007
Технически редакции | ||
19.12.2019 09:38 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.12.2019 09:38 ч. : | 18/12/2019 18:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.12.2019 09:38 ч. : | 18/12/2019 18:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Инспекторат към Висшия съдебен съвет, ул. Георг Вашингтон № 17, За: Тихомир Мавров, България 1000, София, Тел.: 02 9057506, E-mail: tihomir.mavrov@inspectoratvss.bg, Факс: 02 9057503
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.inspectoratvss.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/168.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: съдебна власт
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Разработване и внедряване на електронен публичен регистър на декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации за нуждите на ИВСС
Предмет на обществената поръчка е разработването на електронен публичен регистър на декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации. Поръчката се реализира чрез изпълнение на следните дейности: 1. Анализ на текущото състояние; 2. Определяне на потребителските изисквания; 3. Изготвяне на детайлна спецификация (системен проект); 4. Разработване на софтуерното решение; 5. Тестване на разработеното софтуерно решение; 6. Внедряване на софтуерния продукт; 7. Документиране на разработения софтуерен продукт; 8. Обучение на потребителите на софтуерния продукт; 9. Гаранционна поддръжка.
НЕ
ДА
Проект "Осигуряване на софтуерна и методическа обезпеченост, и изграждане на административен капацитет на ИВСС за превенция на корупцията в съдебната власт", финансиран по Договор № BG05SFOP001-3.001-0016-C01/17.07.2017 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Добро управление", съфинансирана от Европейски съюз чрез Европейския социален фонд.
НЕ
Съдържанието на дейностите и съществуващата взаимосвързаност между тях, не предпоставя възможността за изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции. В конкретния случай не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени до степен, позволяваща включването им в предмета на самостоятелни договори. На следващо място изпълнението на поръчката без разделяне на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат и ще предотврати евентуална липса на кохерентност между резултатите, постигнати вследствие изпълнението на отделните дейности. Също така възлагането на обществената поръчка на един изпълнител ще гарантира постигането на оптимален процес на управление по изпълнението на целия договор и един отговорен изпълнител за дейностите в пълен обем, което предвид комплексния им характер следва да се окачестви като обстоятелство от съществено значение. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението и не би способствало за ограничаване на рисковете, обичайно съпровождащи реализацията на проекти (договори).
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е под стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" ЗОП, но с цел недопускане на разделянето на възлагането на две и повече поръчки с идентичен или сходен предмет, известни на възложителя към момента, в който са стартирали действията по възлагането на настоящата обществена поръчка, са налице условията за провеждане на открита процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подаде в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
18.12.2019 г.
VIII: Възложител
Теодора Ангелова Точкова
Главен инспектор на ИВСС