Версия за печат

00797-2019-0073

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 3938 от дата 18.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска № 26, За: Валерия Димитрова - Даалова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40928.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И АВТОРСКИ НАДЗОР (ИНЖЕНЕРИНГ) НА ОБЕКТ „ФАСАДНА КОНСЕРВАЦИЯ И РЕСТАВРАЦИЯ НА СГРАДАТА НА ХРАМ „Св. Св. КИРИЛ И МЕТОДИЙ” – гр. БУРГАС”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Фасадна реставрация и консервация на храм – паметник, с художествена и архитектурно – строителна недвижима културна ценност от национално значение.В обхвата на обществената поръчка са включени следните дейности: ПРОЕКТИРАНЕ- изготвяне на работен инвестиционен проект съгласно задание за проектиране,СТРОИТЕЛСТВО – изпълнение на предвидените в инвестиционния проект КРР, АВТОРСКИ НАДЗОР – упражняване на авторски надзор по ЗУТ по време на строителството.3.1 Проектиране: Целта на работния инвестиционен проект е визията на храма, максимално да се доближи до оригиналното обемно – пространствено и художествено въздействие на една от най-значимите в градската територия сгради – архитектурно строителна и художествена недвижима ценност от национално значение.При разработване на проекта да се спазват:Одобреното техническо задание за изготвяне на проект за фасадна реставрация и консервация на сградата на храм „Св. Св. Кирил и Методий” – гр. Бургас;Изисквавията посочени в Становище на Министерство на културата, с което е съгласувано техническо задание за изработване на проект за фасадна реставрация и консервация на сградата на храм „Св. Св. Кирил и Методий” – гр. Бургас;Препоръки от проект за аварийно конструктивно укрепване на храм „Св. Св. Кирил и Методий” – гр. Бургас, част „Фасадна реставрация”.РИП се изготвя при спазване на изискванията на чл. 140 – 142; 147-148 от Наредба №4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържаниято на инвестиционните проекти.За избор на най-икономически изгоден и същевременно най-щадящ вариант за КРР при изпълнение на изискванията за съхранение и реставрация на оригинала да се изготвят два варианта на идейно решение с избор на технология с КСС към тях. РИП да се изготви въз основа на избран от Възложителя вариант.СМР-Изпълнението на консервационно - реставрационните работи се извършва по одобрения РИП, изготвен в рамките на обхвата на обществената поръчка при спазване на действащото законодателство. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган.Изпълнителят ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

„Силата на водата. Подкрепа за повишаване потенциала на Община Бургас като конкурентоспособна туристическа дестинация“. Проектът е предложен за финансиране по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристическите атракции” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимно свързани по между си. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславят необходимостта, дейностите да се извършват от един изпълнител. Неразделянето на обществена поръчка на позиции не би довело по никакъв начин до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти, съответно по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 943436 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към датата на обявяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финансиране!

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Весна Тирчо Балтина

VIII.2) Длъжност

Заместник - кмет при Община Бургас, длъжностно лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, упълномощена съгласно Заповед № 3768/04.12.2019г.