02716-2019-0159
Технически редакции | ||
16.12.2019 14:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2019 14:01 ч. : | 16/12/2019 13:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2019 14:01 ч. : | 16/12/2019 13:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Котел:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG342, ЮИДП ДП Сливен ТП ДГС Котел, ул. Проф. Павлов № 57, За: инж. Кемал Вейс, България 8970, Котел, Тел.: 0453 42373, E-mail: dgskotel@uidp-sliven.com, Факс: 0453 42920
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.uidp-sliven.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/procedures/3760.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване и управление на горски територии, държавна собственост
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Доставка, монтаж, баланс и рамонт на автомобилни и тракторни гуми- зимни и летни за срок от 12 месеца
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: 1. Доставка на нови гуми /зимни и летни/, в зависимост от нуждите на Възложителя. 2. Смяна на гуми /нови или собствени на ТП "ДГС Котел"/- демонтажу мантаж, баланс- извършва се при подготовка на служебните МПС за използване през пролетно-летния и есенно-зимния период и при необходимост. 3. Ремонт на гуми. примерно изброяване и описание на необходимите гуми по вид, размер и цолаж, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване, се съдържа в Техническа спесификация, представляваща неразделна част от документацията и договора. Изпълнителят се задължава да достави гуми и за новопридобити МПС от Възложителя през срока на действие на договора. Начин на възлагане: Доставките на гуми ще бъдат извършвани при възникнала необходимост, чрез заявка от страна на представител на ТП "ДГС Котел". Доставяните гуми трябва да бъдат от клас "С" /за критериите горивна ефективност и сцепление с мокра настилка/, да са нови и неупотребявани, да отговарят за съответната марка МПС и да са произведени през една от посочените години- 2018 или 2019 г. със съответната щампа (DOT), доказваща годината на производство. Гумите трябва да бъдат доставяни в срок до 3 работни дни, считано от заявката на Възложителя, като всички разходи, свързани с доставката са за сметк7а на Изпълнителя. Участниците трябва да разполагат с минимум един сервизен пункт на територията на област Сливен, в който ще бъдат извършвани смяната и ремонта на гумите /демонтаж, лепене, монтаж, баланс/. Като доказателство, че участникът разполага със сервизен пункт на територията на област Сливен, се прилагат документи за собственост, договор за наем или др. Гаранционният срок на доставените гуми е съобразно гаранцията на производителя им, но не по- малко от 24 месеца и започва да тече от датата на фактурата за извършената доставка. Възложителят няма задължение за усвояване на посочените в техническата спесификация от настоящата документация гуми, кяато може да заявява гуми с различен брой и размери.
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като в предмета и са включени дейности, свързани с доставка на гуми за МПС, собственост на ТП "ДГС Котел". за да бъдат монтирани на автомобилите, за част от гумите ще въэзникне необходимост от балансиране или ремонт. Възлагането на услуга по монтаж, баланс и ремонт и доставката на гуми, на отделни изпълнители би създало трудност във времеви аспект и би забавило изпълнението на дейностите. Всичцко гореизложено показва, че ОП следва да бъде изпълнена от един изпълнител. Приема се, че разделянета на ОП на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
С избраната процедура се постига реалициране на целите и принципите на ЗОП, а именно: осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства, публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Възложителят обявява настоящата процедура нза възлагане на ОП на основание чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б", във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1, във връзка с чл. 73, и чл. 74 от ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, когато планираната за провеждане ОП за доставки и услуги е на прогнозна стойност по- голяма или равна на 280000 лв. без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП. В случая прогнозната стойност на ОП за ТП "ДГС Котел" е 7000 лв. без ДДС, но съгласно заповед № РД010-22/13.02.2019 г. на Директора на ЮИДП, разполагаемият финансов ресурс на ЮИДП надвишава 280000 лв. без ДДС. Следователно не са налице основания за провеждане на "пряко договаряне", "състезателен диалог" или някоя от процедурите на договаряне. На лице е предпоставка за провеждане на ОП чрез открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата ОП и прозрачността при разходване на финансовите средства на Възложитела.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред КЗК в 10- дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
16.12.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Кемал Джемал Вейс
Директор