Версия за печат

00630-2019-0009

BG-с.Ситово:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000565544

BG325, Община Ситово, ул.Трети март №72, За: Татяна Христова, България 7583, с.Ситово, Тел.: 086 882213, E-mail: sitovo@mail.bg, Факс: 086 882212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sitovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/sitovo-527/proceduri-20-1-zop/a1-0005251.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 20 от 06.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00630-2019-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ивършване на строително - ремонтни работи на сградата на училището, включващи - демонтиране на ламаринени листове и каменна вата и монтиране на метална конструкция, покривни панели, водосточни тръби и гръмоотводна инсталация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 93 от 02.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG325, АСПИД-81 ЕООД, ул.Пета №8, България 7631, с.Калугерене, Тел.: 087869-3380, E-mail: aspid_81@abv.bg, Факс: 087869-3380

Интернет адрес/и:

URL: www.sitovo.bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмета на договора е „Аварйно-възстановителни ремонтни работи при отстраняване на щетите при природно бедствие-ураганен вятър на сградата на ОУ "Стефан Караджа", с.Искра, Община Ситово“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

02.09.2019 г. 

Крайна дата

10.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
88429.64 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.1, ал.2, т.1 до т.5 от Договора; Преди промяната: Чл.1. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, постигат съгласие да бъде извършена промяна в текстовете на чл.1, ал.2, т.1 до т.5 от Договора; (2) Промяната по чл.1, ал.2 от Договора, се изразява в следното в следното: Заличават се текствете по чл.1, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5, „(2) Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи; 2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 3. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; 4. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; 5. Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;“; След промяната: На мястото на заличените текстове по чл.1, ал.2 от Договор №93 от 02.09.2019г., да се чете: (2) Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации; 2. Изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо; 3. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок; 4. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП - се налагат изменения, които не са съществени
Променено условие: чл.2, ал.1 и ал.2 от Договора „Поради явна техническа грешка е необходимо да се коригират описаните в договора отделни стойности формирани от Количествено стойностната сметка на Изпълнителя – Сбор+10% непредвидени разходи, като общата стойност по договора остава непроменена, а именно 88 429.64 лв. (осемдесет и осем хиляди четиристотин двадесет и девет лева и шестдесет и четири стотинки) без ДДС, или 106 115.57 лв. (сто и шест хиляди сто и петнадесет лева и петдесет и седем стотинки) с вкл.ДДС.“; Преди промяната: Заличава се текста по чл.2, ал.1 и ал.2 от Договор №93 от 02.09.2019г. „Чл.2 (1) Договорната цена за изпълнение на поръчката възлиза общо в размер на 79 586.68 (седемдесет и девет хиляди петстотин осемдесет и шест лева и шестдесет и осем стотинки) лева без ДДС, а с ДДС 20 % - 95 504.02 лв. (деветдесет и пет хиляди петстотин и четири лева и две стотинки). (2) Цената по ал. 1 подлежи на увеличение при условията на ал. 6 със сума в размер до 8 842.96 лв. (осем хиляди осемстотин четиридесет и два лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС, а с ДДС 20% - 10 611.55 лв. (десет хиляди шестстотин и единадесет лева и петдесет и пет стотинки), представляваща 10 % (десет на сто) от нея.“ На мястото на заличения текст по чл.2, ал.1 и ал.2 от Договор ; След промяната: На мястото на заличения текст по чл.2, ал.1 и ал.2 от Договор №93 от 02.09.2019г., да се чете „Чл.2 (1) Договорната цена за изпълнение на поръчката възлиза общо в размер на 80 390.58 (осемдесет хиляди триста и деветдесет лева и петдесет и осем стотинки) лева без ДДС, а с ДДС 20 % - 96 468.70 лв. (деветдесет и шест хиляди четиристотин шестдесет и осем лева и седемдесет стотинки). (2) Цената по ал. 1 подлежи на увеличение при условията на ал. 6 със сума в размер до 8 039.06 лв. (осем хиляди тридесет и девет лева и шест стотинки) без ДДС, а с ДДС 20% - 9 646.87 лв. (девет хиляди шестстотин четиридесет и шест лева и осемдесет и седем стотинки), представляваща 10 % (десет на сто) от нея.“ ; Правно основание: чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП – се налагат изменения, които не са съществени
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
88365.68 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Сезгин Басри Алиибрям
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Ситово