Версия за печат

00233-2019-0081

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 95 от дата 02.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: инж. Павел Марков, България 1233, София, Тел.: 02 9323062, E-mail: p.markov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изграждане на 20 броя автоматични прелезни устройства

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва изпълнение на инженеринг по проектиране и изграждане на 20 броя прелезни устройства, както следва: I. Проектиране - изготвяне на работен проект; ІІ. Изпълнение на строително-монтажни работи: включва както следва, съгласно одобрения работен проект: 1. Производство и доставка на апаратура за АПУ и системи за броячи на оси; 2. Доставка на КМА, бариерни механизми, шосейни светофари, повторители на шосейни светофари, предпрелезни светофори, табла за далечна информация и др.; 3. Доставка на кабели и кабелна арматура; 4. Доставка на апаратура за основно и резервно токозахранване; 5. Доставка на апаратура за видеонаблюдение; 6. Доставка на резервни части 7. Демонтаж, транспортиране, сортиране и складиране на материалите от съществуващите съоръжения на прелезите; 8. Полагане на сигнални, оптични и захранващи кабели; 9. Монтаж на доставената вътрешна и външна апаратура на АПУ; 10. Монтаж на основно и резервно токозахранване; 11. Преустройство на гаровата централизация за създаване на обвръзка с прелез (където се изисква) и съответните индикации и бутони за управление и контрол на електрическа бариера; 12. Монтаж на апаратура за основно и резервно токозахранване; 13. Монтаж на системи за видеонаблюдение; 14. Монтаж на табла за далечна информация; 15. Включване и въвеждане в експлоатация на прелези и преустроени гари. 16. Упражняване на авторски надзор по време на строителството; 17. Кадастрално заснемане и изготвяне на екзекутивна документация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Изпълнението на отделните дейности, предвидени в поръчката е неделимо поради спецификата на обекта, който представлява проектиране и изграждане на 20 броя автоматични прелезни устройства на 20 броя железопътни прелеза – системи пряко свързани както с безопасността на движението на влаковете, така и с безопасността на пътните превозни средства, преминаващи през тези прелези. Системите са тясно специализирани, което изисква съответния професионален екип от специалисти, който да извърши проектирането, изграждането и въвеждането им в експлаотация, с което ще се гарантира качественото изпълнение на строежа в пълния му обхват в определените срокове.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6999830 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrDI70y31yh4g%3d%3d В прогнозната стойност на поръчката са включени разходи за резервна апаратура и резервни части до 7% от предвидените доставки и непредвидени разходи в размер на 9% от стойноста на СМР.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор