Версия за печат

00604-2019-0018

BG-Любимец:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-269 от дата 13.11.2019 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-09-739 от дата 28.11.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903686

BG422, Община Любимец, ул. „Републиканска“ № 2, За: Радко Илиев - мл. експерт ИДОП, България 6550, Любимец, Тел.: 03751-8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751-8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.lyubimets.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор) на обект „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597 /обходен път запад/“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка има за предмет проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597 /обходен път запад/“ и е с приблизителна дължина 2748м. Изпълнителят трябва да изготви технически проект за обект „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597/обходен път запад/“ в обем съгласно изискванията на „Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и приложимото европейско и българско законодателство, който да послужи за издаване на Разрешение за строеж и последващи СМР на обекта. Техническият проект трябва да включва като минимум изброените части: - Геодезия; - Геология; - Хидрология; - Пътна; - Електрическа - външно осветление; - Съоръжения; - Електрическа – пресичания; Пресичания ВН 110kV, Пресичания Ср.Н 20kV, Пресичания кабели НН; Водоснабдяване и канализация; -Телекомуникации; - Пожарна безопасност; - План за безопасност и здраве; - Временни пътища и ВОБД и част План за управление на строителните отпадъци. Всички изготвени от Изпълнителя проектни разработки трябва да съответстват на актуалната към момента на предаване нормативна уредба - законови и подзаконови актове, норми, разпоредби, технически изисквания, спецификации и други на Република България и Европейския съюз. При извършването на СМР да се прилагат изискванията на ЗУТ, подзаконовите нормативни актове, свързани с прилагането му, включително и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и на Правилника за изпълнение и приемане на строително-монтажни работи (ПИПСМР). Да се спазва и изпълнява План за безопасност и здраве (ПБЗ), предвидените мерки за опазване на околната среда. По време на изпълнението на СМР да не се допуска отделяне на вредни вещества, замърсяващи околната среда и въздуха. Във връзка с точното спазване на инвестиционния проект при изпълнението на СМР изпълнителят посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще упражнява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ. С осъществяването на надзор от проектантите автори на отделни части на инвестиционния проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите, които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5100000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С оглед планираните и проведени от Възложителя обществени поръчки със сходен предмет и липсата на основание за провеждането на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в глава двадесет и пета, раздел II от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.11.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Анастас Бончев Анастасов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Любимец