Версия за печат

00051-2019-0003

BG-Видин:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159508

BG311, Община Видин, пл. Бдинци №2, За: Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки, България 3700, Видин, Тел.: 00359 094609473, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 00359 094601132

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-01-06 от 10.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00051-2019-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва изпълнение на строителни и монтажни работи на общински сгради и строителни съоръжения на територията на община Видин. Поръчката предвижда сключване на договор по всяка обособена позиция за извършването на ремонти в обекти, посочени в документацията за участие. Обектите, включени в предмета на поръчката, съобразно предвидените СМР са пета категория строеж за обособени позиции №1,№2,№3,№4 и №7, а за обособени позиции №5 и №6 са четвърта категория строеж. Предвидените ремонти включват СМР, които се изразяват основно, но не само, в следните работи: изпълнение на покривни работи и СМР по полагане на хидроизолация,довършителни СМР и монтажни работи по вътрешни инсталации-водоснабдителна и електро, СМР по ВиК инсталации, изпълнение на благоустройствени работи, СМР по фасада и по поставяне на дограма на сграда за въвеждане на енергоефективни мерки и др.Предвидените конкретни видове и количества СМР са посочени в Част V „Технически спецификации “ от Документацията


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: АО-02-15-215 от 23.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Сила Строй 77 ЕООД, бул.Симеоновско шосе №74В, България 1000, София, Тел.: 00359 0887190390, E-mail: sila77@abv.bg, Факс: 00359 0887190390

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обектите, включени в предмета на обособена позиция № 7 са, както следва: 1.Обект:Доставка и монтаж на PVC дограма за кметство с.Жеглица–находящ се на адрес: с. Жеглица, ул.„Първа“ №30 2.Обект:Д-ка и м-ж PVC дограма за ОУ "Еп. Софроний Врачански",гр.Видин–находящ се на адрес: гр.Видин, кв.”Нов път” ул.”Бачо Киро” №10 3.Обект:Основен ремонт ДГ "Русалка" с филиал "Здравец" гр.Видин и филиал "Здравец" с.Капитановци – сграда, находяща се на адрес: гр.Видин, ул.“Св. Ромил Видински” № 78 4.Обект:Основен ремонт ДГ "Синчец" с филиал "Вида", гр.Видин-сграда, находяща се на адрес: гр. Видин, ж-к ”Вида”, 5.Обект:Основен ремонт (саниране) на Защитено жилище "Надежда" с.Гомотарци – находящ се на адрес: с.Гомотарци , община Видин, ул.„Втора“ №1 Предвидените видове и количества строително и монтажни работи за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция са посочени в Част V „Технически спецификации “ /част V.7 „Техническа спецификация по обособена позиция № 7“/.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

23.08.2019 г. 

Крайна дата

16.10.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
98318.53 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.11.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
98318.53 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Настоящият договор се счита за изпълнен от извършването на последното действие, което действие е извършването на последното дължимо плащане /чл. 72, от ППЗОП/, което се е състояло на 06.11.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: д-р Цветан Петров Ценков
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Видин