Версия за печат

00237-2019-0010

BG-Аксаково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 775 от дата 20.11.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

BG331, Община Аксаково, ул. Г. Петлешев, №58б, За: Ирина Добрева, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=278.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Основен ремонт и реконструкция на детско заведение в УПИ ІІ-детски комбинат, кв.27 по плана на с. Кичево, общ. Аксаково, обл. Варна“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Описание предмета на поръчката: Целта е да се предприемат мерки за отстраняване на проблемите в сградата на детския комплекс, както и привеждането на същия в съответствие с действащите строителни, топлотехнически, противопожарни и други норми и правила, касаещи експлоатацията и функционирането на детското заведение. За извършване основен ремонт и реконструкция на сградата е извършено обследване и е изготвен технически инвестиционен проект по части Архитектура, Конструкции, ВиК, Електрическа, Геодезия, Енергийна ефективност, ОВК, ПАБ, ПБЗ и ПУСО. Предвижда се да се извършат строителни дейности по съответните проектни части, съгласно изготвена от проектантите подробна количествена сметка, приложена към Техническата спецификация. За благоустрояване на дворното пространство и привеждане към нормативните изисквания следва да се изготви технически инвестиционен проект, в съответствие със задание за проектиране и след неговото одобрение и издаване на Разрешение за строеж да се извършат предвидените строително-монтажни работи. Количество и обем: Следва да бъдат изпълнени всички видове СМР по съответните части, предвидени в обхвата, така както е определен в „Техническата спецификация”, в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково. За благоустрояване на дворното пространство и привеждане към нормативните изисквания, следва да се изготви проектна документация по части Геодезия, Паркоустройство и благоустройство, Конструктивна, ПБЗ, Електрическа и ВиК, съгласно задание за проектиране. Изпълнителят следва да осигури осъществяване на авторски надзор по време на строителството от лицата, изготвили проектната документация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за Възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. В конкретният случай е налице обективна невъзможност за отделянето на строителните дейности в отделни обособени позиции, предвид факта, че нужният ефект може да бъде постигнат единствено чрез възлагането на обществената поръчка в цялост. Евентуално обособяване на дейностите би довело до сериозни рискове по отношение на навременното завършване на строителните дейности, както и влагане на различни материали на различните обекти. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 880000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на поръчката е до 880 000,00 лв. без вкл. ДДС. Възлагането на строителството по тази поръчка се извършва по реда на публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция и пропорционалност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Обществената поръчка се открива при условията на член 114 от ЗОП, като при откриване на процедурата не е осигурено финансиране и всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.11.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Руска Георгиева Илиева

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Аксаково - Възложител, съгласно заповед №242/18.04.2016 г. на Кмета на Община Аксаково