Версия за печат

01467-2019-0087

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер PPC19-122-1 от дата 12.11.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Анна Икономова, България 1784, София, Тел.: 02 8958902, E-mail: anna.ikonomova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг за реконструкция на въздушна електропроводна линия 110KV „КАЛИМАН“, включващ проектиране, строителство, доставка и монтаж на необходимите материали, съоръжения и оборудване“, реф. № PPС 19 - 122

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България” АД, открива и провежда «открита» по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Инженеринг за реконструкция на въздушна електропроводна линия 110KV „КАЛИМАН“, включващ проектиране, строителство, доставка и монтаж на необходимите материали, съоръжения и оборудване“, реф. № PPС 19 - 122. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Проектиране – изготвяне на работен проект за реконструкция на ВЕЛ „Калиман“, съдържащ всички проектни части, необходими за издаване на разрешение за строеж; 2. Съгласуване на работния проект със съответните инстанции и процедиране издаването на разрешение за строеж; 3. Доставка на необходимите материали, съоръжения и оборудване - отговарящи на изискванията на възложителя; 4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително монтажни работи, във връзка с реконструкцията на ВЕЛ „Калиман“ и въвеждането й в експлоатация; 5. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството; 6. Изготвяне на екзекутивна документация; 7. Окомплектоване и представяне в Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК) на всички документи, съгласно Наредба 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, необходими за работата на държавната приемателна комисия (ДПК) както и подаването на искане за назначаването . Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП, документацията за участие, включително и на критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и документацията. Разглеждането и оценката на офертите, класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и документацията. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „най-ниска цена”. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. ВАЖНО: ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VII.1) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не е разделен на обособени позиции, тъй като Възложителят счита разделянето за нецелесъобразно поради следните причини: дейностите по предмета на поръчката се изразяват в извършване на инженеринг включващ проектиране и строителство, доставка и монтаж на необходимите материали, съоръжения и оборудване на конкретен енергиен обект. Невъзможно е разделянето на поръчката нито на териториален признак, нито с оглед характера и естеството на поръчката, защото от една страна се касае за конкретен енергиен обект, с ясно определено местонахождение и за дейности по отношение на него, в обхват, който налага цялостно изпълнение, с цел постигане на бързина, ефективност, качество и разбира се положителен икономически ефект за възложителя.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2500000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.3) Всеки участник следва да извърши оглед на трасето на ВЕЛ „Калиман“. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Нинко Янев – тел. 0887932314, а в негово отсъствие Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя); b. Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт. Видовете дейности и техните количества, включително, но не само са както следва: изготвяне на работен проект; процедиране издаване разрешение за строеж, осъществяване на авторски надзор; извършване на съответните доставки и строително-монтажни работи: демонтаж на съществуващите фазови проводници АСО-400 и м.з.въже – 7 км трасе; доставка и монтаж на проводник АСО 400 - 42 км (6 дължини х 7км); доставка и демонтаж на стоманорешетъчни стълбове – 23 бр.м доставка и монтаж на изолаторни вериги – 228 бр. и други, подробно описани в количествено стойностната сметка от документацията и проекта.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.11.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол №492 от 06.11.2019 г.