Версия за печат

00795-2019-0008

BG-град Садово:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-225 от дата 01.10.2019 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 401 от дата 01.11.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471582

BG421, община Садово, ул. Иван вазов, №2, За: Светлана Атанасова, България 4122, град Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sadovo.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sadovo.bg/63894?cat=56.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Садово “

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Садово ”. В предмета на обществената поръчка са включени строително-монтажни работи, свързани с реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и тротоари в община Садово както следва: Реконструкция и рехабилитация на улица Господин Николов с приблизителна дължина 218м; , село Катуница; участък от ул.“8-ма“ – с приблизителна дължина 150м. , село Болярци; участък от ул.“1-ва“ – с приблизителна дължина 220м, , Излаз на републикански път I-8 (Е80), село Поповица; участък от ул. "1-ва" от ОТ 32 до ОТ 56 с приблизителна дължина 374м, Излаз на път II-66, село Милево;участък от ул.“Захари Стоянов“ от от 0+000 до 0+388,21 с приблизителна дължина 388м, Излаз на път PDV1272, село Чешнигирово. Видовете работи включват - Демонтаж и разваляне на пътна настилка и принадлежности, Пътни работи, Асфалтови работи и др.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

BG06RDNP001-7.001-0106-C01/16.05.2019г

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчкавключва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община Садово. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1100337.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Взета е предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и факта, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Ето защо не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Садово.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.11.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Петър Ганчев Георгиев

VIII.2) Длъжност

за кмет на община Садово, съгласно заповед № 751 от 24.09.2019 год.