00795-2019-0008
Технически редакции | ||
01.11.2019 15:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2019 15:15 ч. : | 01/11/2019 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.11.2019 15:15 ч. : | 01/11/2019 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-град Садово:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG421, община Садово, ул. Иван вазов, №2, За: Светлана Атанасова, България 4122, град Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.sadovo.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sadovo.bg/63894?cat=56.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Садово “
„Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Садово ”. В предмета на обществената поръчка са включени строително-монтажни работи, свързани с реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и тротоари в община Садово както следва: Реконструкция и рехабилитация на улица Господин Николов с приблизителна дължина 218м; , село Катуница; участък от ул.“8-ма“ – с приблизителна дължина 150м. , село Болярци; участък от ул.“1-ва“ – с приблизителна дължина 220м, , Излаз на републикански път I-8 (Е80), село Поповица; участък от ул. "1-ва" от ОТ 32 до ОТ 56 с приблизителна дължина 374м, Излаз на път II-66, село Милево;участък от ул.“Захари Стоянов“ от от 0+000 до 0+388,21 с приблизителна дължина 388м, Излаз на път PDV1272, село Чешнигирово. Видовете работи включват - Демонтаж и разваляне на пътна настилка и принадлежности, Пътни работи, Асфалтови работи и др.
НЕ
ДА
BG06RDNP001-7.001-0106-C01/16.05.2019г
НЕ
Предметът на обществената поръчкавключва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община Садово. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда
НЕ
V: Мотиви
Взета е предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и факта, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Ето защо не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Садово.
01.11.2019 г.
VIII: Възложител
Петър Ганчев Георгиев
за кмет на община Садово, съгласно заповед № 751 от 24.09.2019 год.