Версия за печат

00383-2019-0027

BG-Добрич:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

3. Енергийна ефективност...


Решение номер Р-60 от дата 23.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852932

BG332, Община град Добрич, ул.България №12, За: инж.Станка Василева, Николай Великов, България 9300, Добрич, Тел.: 058 600705, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/50b2e4f7-b059-43b9-a7a4-0175e0932452.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“Изпълнение на Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на сграда с административен адрес: ул. „Емона“ №5“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Изпълнение на Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор на сграда с административен адрес: ул. “Емона“ №5 във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община град Добрич съгласно Техническа спецификация (Приложение 1):1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „Работен проект“ в обхват и съдържание съгласно ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. 2. Изпълнение на СМР, съгласно Работен проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР и съгласно Линейния график; 3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти; 4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа; 5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 6. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 7. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; 8. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; 9. Отстраняване на нанесени щети причинени от Изпълнителя при извършване на СМР, установени с Констативен протокол; 10. Отстраняване на недостатъците, установени при предавенето на Строежа и въвеждането му в експлоатация; 11. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с доовора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата; 12. Извършване на авторски надзор. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описана и регламентирана в Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е неделима по своята същност, поради това, че дейностите предмет на поръчката, са технологично обвързани помежду си, обосновани са в график, в съответствие с Техническата спецификация, нормативната уредба и са свързани със сложна организация на голям материален и човешки ресурс. В тази връзка, с цел качественото изпълнение, дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. При разделяне на обособени позиции изпълнението на поръчката прекомерно ще оскъпи и ще затрудни технически отделните изпълнители, поради необходимостта от сложна координация помежду им. С оглед на изложеното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до значителни затруднения и осигуряване на по-голям финансов ресурс от Възложителя.Това неразделяне не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието на стопански субекти в обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 345730 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност от 270 000.00 лв. без ДДС до 10 000 000.00лв. без ДДС, публичният Възложител провежда процедури по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура „публично състезание“ гарантира в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлаганото изпълнение на поръчката. Мотивите за избор на процедурата са съобразени с прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка, която е в размер на 345 730,00 лева без ДДС (триста четиридесет и пет хиляди седемстотин и тридесет) лева без ДДС. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждането и.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

На основание чл.181, ал.2 от ЗОП във връзка с чл.104, ал.3 от ЗОП оценката на техническите и ценовите предложения на участниците се извършва преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. В тези случаи проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриването на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йордан Тошков Йорданов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община град Добрич