Версия за печат

00392-2019-0031

BG-Провадия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 3105 от дата 18.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093638

BG331, Община Провадия, ул. Дунав №39, За: Богдана Стойчева, България 9200, Провадия, Тел.: 0518 42702, E-mail: b_stoycheva@provadia.bg, Факс: 0518 42164

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.provadia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=238&dr=0.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Рехабилитация на паркинг ул. "Трети февруари", гр. Провадия

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В обхвата на обществената поръчка е предвидено извършване на доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с дебелина в уплътнено състояние върху площ от 1 200 кв.м., представляващ паркинг на ул. “Трети февруари” от км. 0+150 до км. 0+600 – дясно. Изпълнението на посочените дейности са част от разработен проект “Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия – ул. “Трети февруари” от ОТ 310 до ОТ 325, ул. “Скобелев” от ОТ 325 до ОТ 336, ул. “Овеч” от ОТ 336 до ОТ 509, ул. “Светослав Обретенов” от ОТ 509 до ОТ 518 и ул. “Добрина” от ОТ 518 до ОТ 631”, за който има издадено Разрешение за строеж №32 от 30.09.2016 година на Главния архитект на Община Провадия. Изпълнението на посоченият проект се финансира по Договор №03/07/2/0/00344 от 12.03.2018 година за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка – 7 “Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд “Земеделие” и Община Провадия, като изпълнението на дейностите включени в обхвата на настоящата поръчка представляват осигуреното съфинансиране от страна на Община Провадия за цялостната реализация на проекта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е неделима по своята същност, предвид че в обхвата на обществената поръчка е включена една единствена дейност – доставка е полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с дебелина в уплътнено състояние 4 см. на паркинг, находящ се на ул. „Трети февруари”, гр. Провадия и това не позволява обособяване на отделни позиции в обществената поръчка. В тази връзка, с цел качественото изпълнение, дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. При разделяне на обособени позиции изпълнението на поръчката прекомерно ще се оскъпи и ще затрудни технически отделните изпълнители, поради необходимостта от сложна координация между тях. С оглед на изложеното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до значителни затруднения и осигуряване на по-голям финансов ресурс от Възложителя. Това неразделяне не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието на стопански субекти в обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 28632 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на видовете дейности, предвидени за изпълнение позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "открита процедура" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез "открита процедура“.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Преди подписване на договора, когато избраното за изпълнител е обединение, независимо от националността на участниците, следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписвания.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК по реда на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Милена Драгиева Полизанова

VIII.2) Длъжност

Вр. И. Д. Кмет на Община Провадия съгласно Решение №52-949 от 24.09.2019 г. на Общински съвет - Провадия