00565-2019-0003
Технически редакции | ||
18.10.2019 15:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.10.2019 15:41 ч. : | 18/10/2019 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.10.2019 15:41 ч. : | 18/10/2019 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дупница:
Решение за откриване на процедура
50. Медицинска техника
І: Възложител
Публичен
BG415, МБАЛ Свети Иван Рилски ЕООД, град Дупница, Ул. Свети Георги №2, За: Боян Авджийски, България 2600, Дупница, Тел.: 00359 879881049, E-mail: mbaldupnitsa@gmail.com, Факс: 02 9759011
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://mbal.org/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://mbal.org/category/profil-na-kupuvacha/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Доставка, монтаж, пускане в експлоатация на рентгенов апарат и обучение на персонала за работа с него за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД
Предметът на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на рентгенов апарат за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД. Медицинската апаратура следва да бъде в пълно съответствие с техническата спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата. Избраният изпълнител се задължава да осъществи и следните придружаващи дейности: - демонтаж на наличния в лечебното заведение бракуван рентгенов пост - изготвяне на лъчезащитен проект - подготовка на необходимите документи за изменение на Лицензия за използване на ИЙЛ от АЯР - пусково изпитване на доставената и монтирана апаратура. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като доставката ще се извърши след писмена заявка от Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на пълния обем медицинска апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участието е комплексно, като участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката и не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 45 календарни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. Участниците следва да предложат гаранционно обслужване на предлаганата медицинска апаратура. Гаранционният срок е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-малък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 48 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 12 месеца след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация, проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя, демонтаж на наличния рентгенов пост, изготвяне на лъчезащитен проект, подготовка на необходимите документи за изменение на Лицензия за използване на ИЙЛ от АЯР и пусково изпитване на доставената и монтирана апаратура. Към техническото си предложение всеки участник следва да приложи следните документи, които са неразделна негова част: 1. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганите от участника медицинска апаратура и нейното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация 2. Ръководство за употреба на български език 3. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на медицинската апаратура или негов оторизиран представител с правото участникът да търгува с негови продукти. Оторизационно писмо не се изисква само в случаите, когато участникът и производителят са едно и също лице 4. Сертификат EN ISO 13485:2003 или ЕN ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на оферираната медицинска апаратура. 5. Писмо/Декларация от производителя на оферираната медицинска апаратура, че същата е нова, неупотребявана и недемонстрационна.
НЕ
НЕ
НЕ
Характерът и предметът на дейностите по доставка, монтаж, пускане в експлоатация на рентгенов апарат и обучение на персонала за работа с него за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД, не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции и избор на повече от един изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Доклади с Вх. №3417/27.08.2019 г. от Д-р Димитър Таслаков – Началник Отделение по образна диагностика и с Вх. №3778/03.10.2019 г. от Д-р Крум Бонев - Медицински Директор и Д-р Димитър Таслаков – Началник Отделение по образна диагностика, относно заявяване на необходимостта от провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Доставка, монтаж, пускане в експлоатация на рентгенов апарат и обучение на персонала за работа с него за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.
18.10.2019 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Жайгарова
Прокурист