Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG411, Държавна агенция Електронно управление, гр. София, ул. Ген. Й. Гурко № 6, За: Миряна Нановска-началник на отдел ПМОП, дирекция Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9492010, E-mail: mnanovska@e-gov.bg, Факс: 02 9492344

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://e-gov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/259.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ–48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на офис обзавеждане - мебели и столове за нуждите на Държавна агенция Електронно управление, по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 101 от 05.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766872, E-mail: yana.petrova@office1.bg, Факс: 02 9766872

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на офис обзавеждане - мебели и столове за нуждите на Държавна агенция Електронно управление, по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5687.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.09.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5687.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура -вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки- СЕВОП на ЦОП. Договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от датата, на която е извършено последното плащане - 30.09.2019 г.Срокът за изпълнение на договор № 101 от 05.09.2019г. е 30 работни дни.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Кирил Бойков Дойчинов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на ДАЕУ,възложител на основание чл. 7,ал. 1 ЗОП,съгласно Заповед № ДАЕУ-8738/05.10.2018 г.на Председателя на ДАЕУ