00210-2017-0013
Технически редакции | ||
17.10.2019 16:56 ч. : | 73409 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2019 16:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
17.10.2019 16:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
17.10.2019 16:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2019 16:56 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2019 16:54 ч. : | 17/10/2019 16:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2019 16:54 ч. : | 17/10/2019 16:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Държавна агенция Електронно управление, гр. София, ул. Ген. Й. Гурко № 6, За: Миряна Нановска-началник на отдел ПМОП, дирекция Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9492010, E-mail: mnanovska@e-gov.bg, Факс: 02 9492344
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://e-gov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/259.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на офис обзавеждане - мебели и столове за нуждите на Държавна агенция Електронно управление, по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766872, E-mail: yana.petrova@office1.bg, Факс: 02 9766872
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на офис обзавеждане - мебели и столове за нуждите на Държавна агенция Електронно управление, по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).
30
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
30.09.2019 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е сключен след проведена процедура -вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки- СЕВОП на ЦОП. Договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от датата, на която е извършено последното плащане - 30.09.2019 г.Срокът за изпълнение на договор № 101 от 05.09.2019г. е 30 работни дни.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
17.10.2019 г.
VII: Възложител