Версия за печат

00904-2019-0008

BG-Драгоман:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД- 15 -778 от дата 17.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776235

BG412, Община Драгоман, ул. Захари Стоянов 26, За: Елена Ангелова - Директор дирекция ИППОПХДМДТ, България 2210, Драгоман, Тел.: 0879 103417, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=g87jQjliWm0%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ТЕКУЩ РЕМОНТ И ОБНОВЯВАНЕ НА ТРОТОАРНА НАСТИЛКА В ГРАД ДРАГОМАН“ по три обособени позиции Позиция 1: Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т. 27+563 км до о.т. 27+287,26 км Позиция 2 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т 27 +287,26 до о.т. 26 + 490 км Позиция 3 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Васил Левски“ в гр. Драгоман

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

I. За Позиция 2 - Тротоарите се предвиждат да бъдат с нова настилка от бетонно паве, поне два цвята, по габарита на съществуващите тротоари, полагане на тактилни плочи, направа на подстъпи по тротоари, полагане на тротоарен бордюри, озеленяване и оформяне на дървесната растителност. По дължината на обекта се засаждат декоративен сорт дървета, които предварително ще трябва да се одобрят от Възложителя и да се съобразят с неговата визия за развитие на района. Предвидени са и тактилни плочи с червен цвят, размер 40/40/8см и положени на 40 см от ръба на асфалта. Отводняването на тротоарите е повърхностно с напречни и надлъжни наклони, като напречните наклони на тротоарите са 2.0 %. II. За Позиция 3 - Тротоарите се предвиждат да бъдат с нова настилка Разкъртване на бетонови бордюри, полагане на бетонови бордюри 15/25/50 по габарита на съществуващите тротоари, направа на подстъпи по тротоари, озеленяване и оформяне на дървесната растителност. Доставка и полагане на тротоарни плочи (30х30х4). Оформяне място за контейнер от ляво 2,04 м. Ще се премахват дървета, които са съгласувани предварително с Възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 632639.07 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 632639.07 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Прогнозната стойност на поръчката по всички обособени е 751 947.26 лева, установена по съответния ред с проведени пазарни консултации, съответно по позиции: Позиция 1: Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т. 27+563 км до о.т. 27+287,26 км - на стойност 119 308,19 лева, която ще се възложи по реда на индивидуалната стойност съгласно чл.21, ал.6 от ЗОП. Прогнозна стойност на Позиция 2 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т 27 +287,26 до о.т. 26 + 490 км – 353 774,75 лева Прогнозна стойност на Позиция 3 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Васил Левски“ в гр. Драгоман – 278 864,32 лева Прогнозната стойност на Позиция 1 не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възложителят ще се възползва от дадената му възможност в чл. 21, ал.6 от ЗОП и ще възложи като Обособена позиция 1 Текущ ремонт и обновяване на тротоарна настилка на ул. „Св. Иван Рилски“ от о.т. 27+563 км до о.т. 27+287,26 км по реда, валиден за индивидуалната стойност, а именно събиране на оферти с обява. Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за Позиции 2 и 3. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на поръчката ще се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране дейностите предмет на обществената поръчка няма да се изпълняват. В такъв случай никоя от страните не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация, прогнозната стойност на възлаганата поръчка попада в стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което обществената поръчка следва да бъде възложена по реда на публично състезание, като всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Процедурата осигурява публичност и прозрачност, събиране на конкурентни оферти и постигане на ефективност при разходването на бюджетни средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране дейностите предмет на обществената поръчка няма да се изпълняват. В такъв случай никоя от страните не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна. Цена и начин (ред и срокове) на плащане за всяка позиция: 1. Първо плащане: 40 % от стойността на изпълнявания етап след представяне от страна на Изпълнителя на междинен протокол за извършени 50% строително-ремонтни работи от съответния етап и на представяне на надлежно оформена фактура и реално постъпили средства от републиканския бюджет. 2. Окончателно: останалата сума до 100% от стойността на изпълнения етап след подписване на Протокола за установяване на завършени СРР/СМР, реално постъпили средства от републиканския бюджет и представяне на надлежно оформена фактура-оригинал, в която задължително се посочва номера на договора. ЗАБЕЛЕЖКА: Посоченият ред и начин на заплащане се прилата по всяка обособена позиция и за всеки етап на изпълнение.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби са уредени в чл. 197, ал. 1 от ЗОП. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Бойко Николов Младенов

VIII.2) Длъжност

Вр.И.Д Кмет на община драгоман, Съгласно Заповед № РД- 15-714/ 20.09.2019г.