Версия за печат

00814-2018-0003

BG-Враца:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193115

BG313, Община Враца, ул. Стефанаки Савов № 6, За: Марио Милов, началник на Отдел Обществени поръчки, България 3000, Враца, Тел.: 092 622400, E-mail: mmilov@vratza.bg, Факс: 092 623061

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vratza.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=652.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 652 от 19.02.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00814-2018-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка предвижда изпълнение на следните строително монтажни работи:подмяна на дограма, топло и хидро изолация на покриви, топлоизолация външни стени, вътрешен ремонт включващ: боядисване, подмяна настилки, ВиК, ЕЛ, ОВ, и вертикална планировка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: С-224 от 14.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG322, РОДИС-Р ЕООД, ул.”Епископ Софроний” № 18А, България 5300, Габрово, Тел.: 089 8793008, E-mail: rodisr@abv.bg, Факс: 089 8793008

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Ремонт и обновяване на ДГ „Знаме на мира“, ж.к. „Дъбника”, град Враца“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

87

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1126279.88 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.09.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1126279.88 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.10.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мария Петрова Попова
VII.2)
Длъжност: Зам.-Кмет на Община Враца, за Кмет на Община Враца-съгласно Заповед №1551/24.09.2019г.