00671-2019-0006
Технически редакции | ||
14.10.2019 12:32 ч. : | 14/10/2019 11:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2019 12:32 ч. : | 14/10/2019 11:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Криводол:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG313, Община Криводол, ул. Освобождение 13, За: инж. Иван Иванов, България 3060, Криводол, Тел.: 0879 396961, E-mail: ivanivanoff@abv.bg, Факс: 09117 2506
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://krivodol.com/bg/home/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/krivodol-799/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Ремонт и рехабилитация на улична мрежа в гр. Криводол
В предмета на настоящата поръчка се включва извършване на ремонт и рехабилитация на: ул.“Васил Левски”, ул.“Тепето”, ул.“Христо Михайлов” и ул.„ Георги Бенковски“ гр. Криводол. Предвиждат се още ремонт и рехабилитация на тротоарни пространства, отводнителни съоръжения, бордюри.
НЕ
ДА
Договор № BG06RDNP001-7.001-0121 „Ремонт и рехабилитация на улична мрежа в гр. Криводол“ между община Криводол и ДФ „Земеделие“, за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони /ПРСР/ за периода 2014-2020 г., по процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, BG06RDNP001-7.001 – Улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“
НЕ
Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като представлява улична мрежа с обща техническа функция, с огромно значение за свободното придвижване на гражданите на територията на Община Криводол. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта. Освен това създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, във връзка с Глава Двадесет и пета от Закона за обществените поръчки. За нерегламентираните в настоящите указания и документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите му нормативни актове, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно с предмета на поръчката. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуги е на стойност от 270 000,00 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12-13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 049 352.98 без вкл. ДДС. Към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка, Възложителят вече е провел други поръчки за възлагане със сходен/идентичен предмет, но общата им стойност не надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което е необходимо провеждането на публично състезание. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира в голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179, ал. 1 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
14.10.2019 г.
VIII: Възложител
Юрий Петров Кацарски
ИД Кмет на община Криводол, заповед №410/17.09.2019 г.