Версия за печат

00530-2017-0023

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3249.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-37 от 21.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2017-0023
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставката на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на Централно управление, учебните центрове „Банкя“ и „Боровец“ и териториалните дирекции на Националната агенция за приходите по видове и прогнозни количества за всяка от структурите на НАП, съгласно приложение към Техническите спецификации на поръчката за срок от 24 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по всяка от обособените позиции в рамките на този срок.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 111 от 12.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски №53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя и Боровец и ТД на НАП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
135000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.09.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
133187.46 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 4 от договора, срокът му на действие е 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер на 135 000 лв. без ДДС, за рамките на посочения срок. Общо изплатената сума по договора е в размер на 133 187.46 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 24.09.2019 г., с което изпълнението на задълженията на страните по договора приключва, респективно договорът се счита за изпълнен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.