Версия за печат

00872-2019-0012

BG-Приморско:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 926 от дата 07.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 102164063

BG341, Община Приморско, ул. Трети март 56, За: Савина Димова - ст. юрисконсулт, България 8180, Приморско, Тел.: 00359 055033638, E-mail: obschtina_primorsko@mail.bg, Факс: 00359 055032373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.primorsko.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.primorsko.bg/профил на купувача.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на изпълнител за извършване на СМР дейности за проект„Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа и съоръжения и принадлежности на територията на Община Приморско” в три обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Странджа” в село Веселие; Обособена позиция 2: „Реконструкция на четириклонно кръстовище в кръгово кръстовище в град Приморско“; Обособена позиция 3: „Реконструкция на ул. „Трети март” в участъка от о.т. 124 до о.т. 127 от ПУР на гр. Приморско”.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа и съоръжения и принадлежности на територията на Община Приморско. Поръчката е разделена на три обособени позиции. Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнените строителни и монтажни работи. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи.Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, настоящата Документация и техническата спецификация. Строежите се изпълняват и поддържат в съответствие с основните изисквания към строежите, определени в Приложение I на Регламент (ЕС) № 305/2011 на Европейския парламент и на Съвета от 9 март 2011 г. за определяне на хармонизирани условия за предлагането на пазара на строителни продукти и за отмяна на Директива 89/106/ЕИО на Съвета (ОВ. L. 88/5 от 4 април 2011 г.). В строежите се влагат само строителни продукти, които осигуряват изпълнението на основните изисквания към строежите по чл. 169. ал. 1 от ЗУТ и отговарят на изискванията, определени със Закона за техническите изисквания към продуктите, и е наредбата по чл. 9. ал. 2, т. 5 от същия закон. Контролът на строителните продукти по чл. 169а. ал. 1 от ЗУТ се осъществява от консултанта при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор.Изпълнителят е длъжен да осигурява и поддържа цялостно наблюдение на обекта, с което поема пълна отговорност за състоянието му и съответните наличности, до приемане на обекта от Възложителя. Обектът да бъде изпълнен в завършен вид с готовност за въвеждане в експлоатация, като качеството на извършваните СМР, да бъде в съответствие с всички действащи нормативни изисквания.При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежът следва да се изпълнява н съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

За осъществяване на дейностите по настоящата обществена поръчка, Възложителят е сключил договор BG06RDNP001-7.001-136-C01/13.06.2019 г. с Държавен фонд „Земеделие“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1108971.14 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид планираната стойност на строителството и след съобразяване па обстоятелството за планирани обществени поръчки със същия или сходен предмет в рамките на предходните 12 календарни месеца, съгласно разпоредбите на чл. 18, във връзка с чл. 20 от ЗОП и в изпълнение на чл. 17. ал. 1 от ЗОП. Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП процедури и прилага предвидения в закона ред за възлагане. При съобразяване на изискванията на разпоредбата на чл. 27 от ППЗОП и предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчпо точно да се определят техническите спецификации, както и не са налице условията за провеждане на някоя от другите процедури по чл. 18, ал. 1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка следва да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред и вид процедура - Публично състезание. Провеждането па горепосочената процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на обществената поръчка, респективно прозрачността при разходването на публичните средства, целта на закона, като се защити обществения интерес и едновременно с това да се насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при възлагането на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10 дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1 т.4 и ал.2 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Василева Георгиева

VIII.2) Длъжност

За Кмет на община Приморско, съгласно заповед №747/26.08.2019г.