Версия за печат

00467-2019-0020

BG-Крумовград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер КО-881 от дата 07.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: инж. Асен Хаджиев - зам.-кмет на Община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1273-7-10-2019.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция, доизграждане и обновление на градски парк, зона А в гр. Крумовград”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обекта е разположен в гр. Крумовград в съседство със съществуващ градски парк. Реконструкцията на градски парк зона А обхваща приблизителна площ равна на 22,5 дка. Проекта е съобразен максимално с прилежащите особеностти на терена с цел изграждането на модерна и функционална среда за почивка и спорт. В южната и източната част на парка се предвиждат места за паркиране, отговарящи на Наредба № 2 от 29.06.2004 г. за гариране и паркиране. Настоящата градоустройствена разработка се предвижда в продължение на градския комплекс за рекреация и спорт, като се търси развитието на приятно и функционално място за разходки, почивки и игри. Предвиждат се зони с функции за отдих и социални контакти в района на кътовете за почивка, спорт и културни занимания. Проектът предлага цялостно развитие на системата от пешеходни пространства на територията на парка, изграждане на настилка, съобразена със специфичния характер на алейните трасета. Общественото пространство се запазва и се насища с алтернативни и социални дейности, създаване на качество на градската среда чрез по-добра пространствена организация, високо качество на настилките и парковото обзавеждане, както и съобразено със средата озеленяване. Елементи на парка и квадратури: - Велоалея – 1480 м2 - Пешеходни алеи - Площадка за скейборд - 714.52 м2 - Кът за почивка /североизточен/ - 84 м2 - Кът за почивка /югоизточен/ - 105 м2 - Автомобилен паркинг с 32 паркоместа /северозападен/ – 810 м2 - Автомобилен паркинг с 23 паркоместа /югоизточен/ – 351.55 м2 - Велопаркинг – 5 броя с общо 36 стойки за велосипеди. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в инвестиционния проект за обекта – Приложение № 1 представляващ неразделна част от настоящата документация. При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежът следва да се изпълнява в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение на поръчката дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 690927.05 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно нормата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е с прогнозна стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, Възложителят прилага реда за възлагане чрез публично състезание. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 690 927.05 лв. без ДДС, т.е. попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се възложи чрез процедурата публично състезание. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на настоящото решение за откриване на процедурата. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание”.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

07.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Абидин Мехмед Хаджимехмед

VIII.2) Длъжност

ВрИД Кмет на община Крумовград