00369-2019-0015
Технически редакции | ||
01.10.2019 15:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2019 15:42 ч. : | 01/10/2019 15:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2019 15:42 ч. : | 01/10/2019 15:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Луковит:
Решение за откриване на процедура
5. Хидроинженерство
І: Възложител
Публичен
BG315, Община Луковит, ул. Възраждане № 73, За: гл. експерт ППОП А.Цветанова, България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: Lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.op.lukovit.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/245-.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
“Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици „Симов дол“, ул.“Петко Д. Петков“ и ул.“Кирил и Методий“ в гр.Луковит“
2.1. Дейност № 1 - Разработване на технически проект по части: • Техноложка - Водоснабдяване; • Пожарна безопасност; • План за безопасност и здраве ( ПБЗ); • План за управление на отпадъците (ПУСО) *; • Проектно-сметна документация, съдържаща: Количествена сметка (КС) и Количествено-стойностна сметка (КСС); 2.2. Дейност № 2 - Изпълнение на СМР на част Вододоснабдяване“ и част „Пътна“ (където е приложимо); 2.3. Дейност № 3 - Авторски надзор. Обектите са втора категория строежи, съгласно чл. 4, ал.2, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.2, б. “б“ от ЗУТ, съответно ІV-група, втора категория по чл.5,ал.6, т.4.2.1 от Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката попада в Приложение № 1 към чл.3, ал.1, т.1, буква „а“ от ЗОП, 45332000 – Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации. Обединяването на дейностите, включени в предмета на поръчката и възлагането им чрез една процедура за „инженеринг“ е една изрично предвидена и допустима от ЗОП правна възможност, като между дейностите, включени в предмета на инженеринга е налице техническа и икономическа обвързаност. От друга страна, по този начин се спестяват време и ресурси: не се провеждат отделни процедури за избор на изпълнител за изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор и за избор на изпълнител за извършване на СМР. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при организирането и провеждането на процедурата. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участието в нея, като същото няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП, публичните възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 от ЗОП, когато обществените поръчки за строителство имат прогнозна стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв.. Предвид обстоятелството, че общата прогнозна стойност на поръчката е 412 000 (четиристотин и дванадесет хиляди) лева без ДДС, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП ред за провеждане на публично състезание. От друга страна, мотивът за избор на вида процедура се обосновава от факта, че естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в Закона за провеждане на публично състезание. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна, е да защити общественият интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на публични средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура - публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проектите, каквато несъмнено е една от водещите цели на Община Луковит, в качеството й на Възложител на обществената поръчка.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
01.10.2019 г.
VIII: Възложител
Цветелин Петков цоков
Кмет на Община Луковит съгл. Заповед № 374/24.09.2019 г.