00777-2019-0002
Технически редакции | ||
19.09.2019 14:45 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.09.2019 14:45 ч. : | 19/09/2019 13:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.09.2019 14:45 ч. : | 19/09/2019 13:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кочериново:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG415, Община Кочериново, пл. Трети март №1, За: Наталия Чамишка, България 2640, Кочериново, Тел.: 00359 70532011, E-mail: obst_kocherinovo@mail.bg, Факс: 00359 70532330
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.ob-kocherinovo.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ob-kocherinovo.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Основен ремонт на общинска инфраструктура - улична мрежа на територията на Община Кочериново за 2019 г.“
Предвидените за изпълнение СМР ще се изпълняват на отделните улици (подобекти) както следва: - Град Кочериново, ул. „Войн Вретенарски” от о.т. 143 до о.т. 43 съгласно Количествена сметка - Таблица №1 от Техническата спецификация; - С. Бараково, ул. „Митко Палаузов от о.т. 33 до о.т. 13 съгласно Количествена сметка - Таблица №2 от Техническата спецификация;; - С. Стоб, ул. „Асен Васев- Хаджията” от о.т.4 до о.т.18 съгласно Количествена сметка - Таблица №3 от Техническата спецификация; - С. Мурсалево , ул. „Мусала” от о.т. 250 до о.т.248 съгласно Количествена сметка - Таблица №4 от Техническата спецификация.
НЕ
НЕ
НЕ
В съответствие с чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е преценил възможността за разделянето на обществената поръчка на обособени позиции. Съгласно § 29 от ДР на ЗОП, „обособена позиция" е такава част от предмета на обществената поръчка, която въпреки че може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка, е систематично свързана с другите позиции от предмета на обществената поръчка. След обстойна и внимателна преценка е установено, че настоящата обществена поръчка се отнася до изпълнението на СМР, като обектът на строителство е само един. Всички видове строително-монтажни дейности по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като разделянето и възлагането на различни изпълнители на предмета на поръчката ще затрудни качественото и бързо изпълнение поради необходимостта от организация на строителството на няколко места. Механичното разделяне на поръчката на обособени позиции не би могло да бъде мотивирано, нито от гледна точка на спецификата на дейностите, нито от гледна точка на различни обекти. Никоя от дейностите, предмет на обществената поръчка, не би могла да се отдели така, че да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и фактът, че ще се генерира документооборот (актове и протоколи съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. С оглед на горепосоченото Възложителят е преценил, че с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Естеството на обществената поръчка позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация. Прогнозната стойност, която представлява максимален финансов ресурс за изпълненето й, както и обощаването на всички идентични или сходни потребности, които са известни на възложителя към датата на решението за откриването на процедурата, с оглед правилното определяне на реда за възлагането й, дава възможност обществената поръчка да бъде възложена по реда на публично състезание, процедура прия която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 12 от ЗОП –публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност застроителство от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 344 989.90 лв. (триста четиридесет и четири лева деветстотин осемдесет и девет лева и деветдесет стотинки) без ДДС, а предметът й е строителство. Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал.12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Възложителят желае максимална прозрачност при възлагането на обществената поръчка и реши да открие процедура „публично състезание“ по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на открита процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публичното състезание. Провеждането на този вид процедура осигурява в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства, предвидени за изпълнението. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.197 от ЗОП
19.09.2019 г.
VIII: Възложител
Иван Симеонов Минков
Кмет на Община Кочериново