00674-2019-0001
Технически редакции | ||
18.09.2019 12:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2019 12:15 ч. : | 18/09/2019 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2019 12:15 ч. : | 18/09/2019 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Николаево:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG344, Община Николаево, ул. „Георги Бенковски” № 9, За: Петко Попов - заместник кмет, Виетнам 6190, гр. Николаево, Тел.: 04330 2040, E-mail: obnikolaevo@mail.bg, Факс: 04330 2121
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nikolaevo.net.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nikolaevo.net/bg/category/12/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4-15.04.2016%D0%B3..html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на строително-монтажни работи на обект: „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на сградата на ОДЗ „Снежанка“ осъществяван по ПРСР 2014-2020 г.“
Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция, ремонт и благоустрояване на сградата на ОДЗ „Снежанка”, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, техническия проект и количествените сметки; дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ. Реконструкцията, ремонта и благоустрояване на ОДЗ „Снежанка”, включват решения за подобряване функционалността при ползването на сградите, изграждане на нов скатен покрив, привеждане на обекта към нормите за енергийна ефективност, чрез полагане на 10 см. външна топлоизолация по стените на сградата, полагане на топлоизолация по тавана на втория етаж, вътрешен освежителен ремонт на сградите (включващ подмяна и рехабилитация на настилки, подмяна на вътрешната дограма, ремонт на санитарните възли, пребоядисване), както и осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение. Предвидените за изпълнение строително-монтажни работи са както следва: ПОДГОТОВКА НА СГРАДИТЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО – РЕМОНТНИТЕ РАБОТИ; ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ в т.ч.: демонтажни работи - вътрешна дограма; демонтажни работи - настилки и плочки; демонтажни работи – фасада; демонтажни работи – покрив; демонтажни работи – двор; други видове СМР. СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ в т.ч.: вътрешна дограма; настилки и плочки; санитарни прибори; вътрешно боядисване; отваряне/зазиждане отвори в тухлени стени; тераси; фасада; покрив; елементи за осигуряване на достъпна среда /за лица в неравностойно положение/. ДРУГИ СМР в т.ч. по: Част: Конструкции; Част: ОВК: Отопление, Демонтажни дейности; Част: Електрическа - Мълниезащитна инсталация Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествените сметки са съпътствани от работни проекти, които дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Николаево.
ДА
1
1
1
ДА
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на сградата на ОДЗ „Снежанка”, осъществяван по Процедура чрез подбор на проектни предложения по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ №BG06RDNP001-7.004 Детска градина „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони, която включва детска градина, финансирана, чрез бюджета на общината“ съгласно подписан Административен договор №BG06RDNP001-7.004-0011-C01 между Община Николаево и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
НЕ
Предметът не може да бъде разделен на обособени позиции, предвид спецификата на поръчката. Възложителят е преценил, че тъй като предметът на поръчката е един строеж по смисъла на издаденото Разрешение за строеж, то не би било целесъобразно разделянето на същата на обособени позиции, последното би се отразило на качеството и логическата взаимообвързаност на проектните работи. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения при изпълнение и отчитане на работите по обекта. Изпълнението на СМР в обхвата на обществената поръчка е обективно неделим процес и поради следните причини: в обхвата на строежа са включени видове работи, взаимообвързани в общо функционално пространство. За качественото изпълнение на строителството е от изключително значение максимално добрата координация и планиране на строително - монтажните работи. С изготвянето на общ инвестиционен проект, Възложителят се е стремил да постигне функционалност с оглед на бъдещата експлоатация, което е постижимо ако изпълнението се извършва от един изпълнител. Не на последно място, предвид обстоятелството, че проектът се финансира със средства от Европейския съюз, е необходимо да се следи за целесъобразното им разходване. Разделянето на поръчката на отделни обособени позиции ще доведе до затруднения в организирането на строителния процес и респективно в управлението и отчитането на проекта. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено, некачествено изпълнение или загуба на евросредства.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 835 212. 70 лв. (осемстотин тридесет и пет хиляди двеста и дванадесет лева и седемдесет ст.) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
В прогнозната стойност са включени Непредвидени разходи, свързани с прякото изпълнение на СМР в размер на 41 688. 70 лв. без ДДС. ВАЖНО!!! Непредвидените разходи ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП. В случаите на изменение на сключен договор за обществена поръчка по реда на чл. 116 от ЗОП впоследствие, поради необходимост от извършване на непредвидени разходи, последните следва като стойности на отделните позиции посочени в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, утвърдените от Ръководителят на управляващия орган на програмата насоки и/или друг документ, определящи условията за кандидатстване и условията за изпълнение на одобрените проекти, ДПФП и приложенията към него. Забележка: Съгласно Обяснителните бележки към Приложение № 1 към Заповед № РД 09-221/08.03.2018г. на Министерство на земеделието, храните и горите - Условия за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. „Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не са могли да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Новите строително-монтажни работи ще бъдат възлагани по реда на Закона за обществените поръчки в случаите, когато не са допуснати изключения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
18.09.2019 г.
VIII: Възложител
Косьо Христов Косев
Кмет на Oбщина Николаево