Версия за печат

00007-2019-0017

BG-Мездра:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 765 от дата 11.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193371

BG313, Община Мездра, Община Мездра, ул. Христо Ботев № 27, За: За въпроси по условията на процедурата и подготовка на офертите- инж. Розалина Георгиева, България 3100, Мездра, Тел.: 0359 91092116, E-mail: rozalinageorgieva.mezdra@gmail.com, Факс: 0359 91092523

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://mezdra.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://eop.mezdra.bg/?p=2433.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на проект „Ремонт и реконструкция на парк „Алеята“, V-ти и VI-ти участък, гр.Мездра”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка третира ремонт и реконструкция на V и VI участък от парковата зона изградена, след демонтирането на бившата железопътна линия Мездра-Враца, минаваща до ул. “Александър Стамболийски”. Обекта се намира в ПИ с идентификатор 47714.500.4052 по КККР на гр. Мездра. Продължението на парк алеята допълва изградените вече четири участъка от общия проект за паркоустройство и благоустрояване на обекта. Обхвата на строителството е ремонта и доизграждането на настилките на алейната мрежа и кътове за отдих по централната паркова алея в гр. Мездра в участъка от ул. „Янко Сакъзов“ до спортните игрища или така наречените V и VI участък от парко алеята. Предвидени за играждане са архитектурни и водни елементи, велоалея, стъпала и рампи за преминаване на посетители с колички и колоездачи. Проектира се нова енергоспестяваща паркова осветителна система с ЛЕД лампи, монтирани въху изцяло нови стълбове с необходимата височина за постигане на оптимална осветеност. Забележка: Към настоящия документ е приложена Техническа спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проектът се финансира по Договор № BG06RDNP001-7.006-0030-C01 от 08.05.2019 г.: „Ремонт и реконструкция на парк „Алеята“, V-ти и VI-ти участък, гр.Мездра”, сключен между община Мездра и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобрението или разширяването на всички видове малка по мащаб инфраструктура “, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка, предполага възлагането в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позициии: Предметът на обществената поръчка включва дейности по извършване на строително-монтажни работи при реализацията на проект „Ремонт и реконструкция на парк „Алеята“, V-ти и VI-ти участък, гр.Мездра“ на територията на община Мездра. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение, предвид и специфичният характер на обектите за изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обектите, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на части от парка и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на обектите на интервенция, включени в предмета на поръчката, с оглед минималните затруднения на родителите и децата, посещаващи парка. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 754787.66 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В съответствие с чл.17, ал.1 от ЗОП и съгласно чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е на стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, във връзка с чл.21, ал.1, ал.2 и следв. от ЗОП, публичният Възложител прилага някоя от процедурите по чл. 18, ал. 1, т.12 или т.13 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, и Възложителят има сходни процедури проведени през последните 12 месеца, известни към момента на откриване на настоящата процедура, с които не надвишава 10 000 000 лв. без ДДС, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред, и Кметът на общината в качеството си на Възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП ще проведе процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 18, ал. 1, т.12 от ЗОП, и същата се обявява като "публично състезание", съгласно чл. 176 от ЗОП и разпоредбите на глава двадесет и пета „Публично състезание. Пряко договаряне“ от ЗОП. Избрания възлагателен ред има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избора на изпълнител съгласно реда и условията на ЗОП и ППЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Сашо Иванов Илиев

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Мездра