Версия за печат

00530-2019-0071

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

7. Електроинженерство


Решение номер РЦУ-125 от дата 10.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: В. Додова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, управлявани от НАП“, разделена в две обособени позиции.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Услугата, предмет на обществената поръчка, за всяка една от обособените позиции, включва следните дейности: А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби Абонаментното поддържане на асансьорни уредби, включено в предмета на обществената поръчка се извършва в съответствие с изискванията на действащото законодателство и обхваща следните дейности: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори – извършват се най-малко веднъж на 30 дни; 2.Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора – извършват се най-малко веднъж на 30 дни; 3.24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите – извършва се при необходимост, обусловена от аварийно спиране на кабината, от засядане на пътници, аварии на части от съоръжението и други неизправности, констатирани от възложителя и подадени като авариен сигнал към изпълнителя, на предварително обявен от него телефонен номер; 4.Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата – извършва се при необходимост в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от уведомяване за настъпване на събитието. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби. Ремонтните дейности се извършват с цел отстраняване на неизправности в работата на асансьорните уредби, констатирани от изпълнителя при текущото им обслужване или по сигнал на възложителя, и включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията. В случай, че в процеса на изпълнение на каквато и да е дейност, изпълнителят установи неизправност, същият е длъжен да състави констативен протокол, който да представи на координатора по договора от страна на възложителя. Констативният протокол следва да съдържа информация за необходимостта от влагане на резервни части (в случай, че неизправността го позволява), съответно за липсата на такава необходимост. В случай на необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на неизправности по асансьорна уредба, изпълнителят се задължава предварително да представи на възложителя заявка, съдържаща количествата и цените на необходимите за подмяна резервни части и да пристъпи към извършване на ремонтните дейности и влагане на необходимите резервни части след одобряването на заявката от страна на координатора по договора. Доставените резервни части следва да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България и да са снабдени с СЕ маркировка. Изпълнителят следва да осигури 12 (дванадесет) месечен гаранционен срок на вложените резервни части или този на производителя, ако е по-дълъг, за което да представи декларация. Ремонтните дейности се извършват в срокове, както следва: - в рамките на 1 (един) работен ден от уведомлението за неизправност от страна на възложителя или констатирането й от страна на изпълнителя, когато повредата не предполага влагане на резервни части; - в рамките на 3 (три) работни дни от одобряването на заявката, от страна на възложителя, чрез координатора по договора, в случаите, когато се влага резервна част при извършването на ремонта. Извършеният ремонт и вложените резервни части се приемат с двустранно подписан протокол. Изпълнителят гарантира извършените ремонтни дейности за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписания протокол за ремонт. В случай на проявили се недостатъци във вложени резервни части и/или извършени ремонтни работи в рамките на гаранционния срок, изпълнителят извършва за своя сметка ремонт, включително замяна на вложената и дефектирала резервна част, като възложителят не заплаща повторно цената на необходимите за ремонта резервни части.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 24000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година в размер на 99 800,00 лева без ДДС, попада в границите на прага по чл. 20, ал. 2 т. 2 от ЗОП, настоящата поръчка следва да бъде възложена чрез провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП