00530-2019-0072
Технически редакции | ||
10.09.2019 15:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
10.09.2019 15:55 ч. : | 10/09/2019 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.09.2019 15:55 ч. : | 10/09/2019 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
74. Транспортна техника и технологии. Автомобилна техника.
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Н.Младенова; Г.Манолова; Н.Дочев, България 1000, София, Тел.: 02 98593198, E-mail: n.mladenova@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nra.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната
Отпечатване на 1 500 000 бр. формуляри на индигирана и вестникарска хартия по видове и количества и с технически характеристики, посочени в Техническите спецификации. Срокът за отпечатване и доставка до посочените от възложителя адреси на отпечатаните формуляри е до 25 календарни дни от одобряване на образците от възложителя. Плащането се извършва от ЦУ на НАП след всяка доставка на съответно заявеното количество формуляри, в срок до 30 дни след предоставяне на фактура и приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи доставките на съответните видове и количества формуляри до адресите на териториалните структури на НАП, подписани от посочените от възложителя лица.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид следните мотиви: Характерът на дейността по отпечатване и доставка на формулярите на вестникарска и индигирана хартия предопределя извършването им от един и същ изпълнител. Формулярите, които служителите на НАП ползват при изпълнение на служебните си задължения следва да имат идентичен външен вид. Също така формулярите, които клиентите на НАП подават, следва да имат разпознаваем и еднакъв външен вид. Кратките срокове на заявяване и изпълнение на отпечатване и доставката им до териториалните структури на НАП предполага един изпълнител на поръчката, с оглед по-голяма оперативност и гъвкавост.
НЕ
V: Мотиви
Предвид факта, че общата стойност на поръчките със сходен предмет, възлагани в системата на НАП, предвидени за възлагане за 2019 г., e в размер на 167 500 лв. без ДДС и не надхвърля прага по чл.20, ал.2 от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена процедура на публично състезание за възлагане на обществена поръчка.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Прогнозната стойност на поръчката е 56 800 лв. без ДДС, съответно 68 160 лв. с ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
10.09.2019 г.
VIII: Възложител
Гавраил Борисов Забуртов
главен секретар на НАП, упълн., съгл.заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017г. на изп.директор на НАП