Версия за печат

00334-2019-0033

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер Р-770 от дата 10.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Ирена Илиева, България 1202, София, Тел.: 02 98594019, E-mail: irena.ilieva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: „Изграждане на пътно платно и паркинг, като част от инфраструктурата на трасе „Изход“ в зона „Запад“ на ГКПП „Дунав мост”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности: Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект; Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта- 1. Изграждане на пътно платно с подходящ габарит до хале за щателна митническа проверка на леки автомобили: - Да се предвиди изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ - около 850 кв. м; - Изграждане на тротоарна настилка - около 200 кв. м.; 2. Изграждане на паркинг за временно спиране на товарни автомобили, непосредствено след линията за контрол на ПТРР - Да се предвиди изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ - около 1 400 кв. м; - Изграждане на тротоарна настилка – около 250 кв. м; 3. Изграждане на необходимото захранване на халето за ЩМП с вода, ел. енергия и комуникации - Да се предвиди изграждане на необходимото захранване на халето за ЩМП с вода, ел. енергия и комуникации. Халето е със застроена площ около 200 м2; 4. Изграждане на трасета за товарни и леки автомобили (буферна зона) - Изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ – около 5 000 кв. м; - Рехабилитация на съществуващи асфалтобетонови настилки - около 6 000 кв. м; - Проектиране и изграждане на санитарен възел - около 50 кв. м; - Необходимо е да се ремонтира съществуващия тротоар, като с изграждане на нов участък тротоарна настилка се осъществи връзка между него и тротоара около халето за ЩМП за леки автомобили – около 400 кв. м.; Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обединяването на дейностите, включени в предмета на поръчката и възлагането им чрез една процедура за „инженеринг“ е една изрично предвидена и допустима от ЗОП правна възможност, като между дейностите, включени в предмета на инженеринга е налице техническа и икономическа обвързаност. От друга страна, по този начин се спестяват време и ресурси: не се провеждат отделни процедури за избор на изпълнител за изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор и за избор на изпълнител за извършване на СМР. Освен това дейностите, попадащи в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимосвързани по между си. Организацията на работния процес, технологичната последователност на работите и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. С оглед правилното и последователно изпълнение на работите, както и качеството на влаганите строителни продукти, разделянето на поръчката на обособени позиции не е целесъобразно. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при организирането и провеждането на процедурата. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2465000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Дарина Нейчева Колева

VIII.2) Длъжност

с. д. директор на дирекция ФУСОП и дл. л. по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № ЗАМ-1401/32-255693/03.09.2019 г.