00396-2019-0010
Технически редакции | ||
04.09.2019 16:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 16:30 ч. : | 04/09/2019 16:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 16:30 ч. : | 04/09/2019 16:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Борово:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG323, Община Борово, УЛ. НИКОЛА ВАЦАРОВ 1 А, За: Валерия Борисова- заместник кмет, България 7174, Борово, Тел.: 0359 081402253, E-mail: borovo@borovo.org, Факс: 0359 081771774
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.borovo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за извършване на консултантска услуга – изготвяне на комплексен доклад и упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на Инженеринг – изготвяне на технически проект, изпълнение на строително-монтажните работи и осъществяване на авторски надзор за обект „Реконструкция / рехабилитация на улици в Община Борово“ по проект „Well connected nodes Giurgiu - Borovo to TEN-T transport network“ финансиран чрез програма „ИНТЕРРЕГ V-A РУМЪНИЯ – БЪЛГАРИЯ” и национално съфинансиране”
Предметът включва извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите и изготвяне на Комплексен доклад за оценка съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания на строежите за обект: Реконструкция / рехабилитация на улици в Община Борово“ по проект „Well connected nodes Giurgiu - Borovo to TEN-T transport network“. Упражняване на строителен надзор: изпълнителят носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ, както и други приложими разпоредби на действащото законодателство. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в България. Изисквания към крайния продукт: 1) Извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите и изготвяне на Комплексен доклад за оценка съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания на строежите; 2) Актуализиран и/или нов технически паспорт на строежа, за който е упражнил строителен надзор по време на строителството; 3) Окончателен доклад/Окончателен доклад до Възложителя, съгласно изискванията на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за строежа, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството. Подробно описание се съдържа в Техническата спецификация.
НЕ
ДА
Проект ROBG-440 „W-TEN - Well connected nodes Giurgiu - Borovo to TEN-T transport network”, финансиран чрез Програма „Интеррег V-A Румъния – България“ и национално съфинансиране
НЕ
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка, предполага възлагането в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции: Предметът на обществената поръчка включва упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията по участъци от уличната мрежа на територията на община Борово. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, са неделими поради тяхната функция, нямат разнороден характер, поради което е подходящо възлагането им на един изпълнител. Поръчката не се разделя на обособени позиции по целесъобразност, тъй като дейностите включени в нея са идентични по своята същност и са в обем, позволяващ извършването им от един изпълнител в срока за изпълнение на проекта. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи на различни изпълнители на обектите, предвид че строителните дейности по проекта се възлагат на един изпълнител, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. За успешното изпълнение на целия инфраструктурен проект от изключителна важност е да се запази причинно-следствената, хронологичната и логическата връзка между отделните събития и дейности при изпълнението му. Поради това възложителят счита, че упражняването на строителния надзор на проекта следва да бъде изпълнено от един изпълнител. Обособяването в отделни самостоятелни позиции крие риск от невъзможност за срочно изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока, посочен в чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
04.09.2019 г.
VIII: Възложител
Валентин Панайотов Великов
Кмет на Община Борово