00530-2019-0070
Технически редакции | ||
04.09.2019 15:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 15:15 ч. : | 04/09/2019 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 15:15 ч. : | 04/09/2019 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Цв. Николов, България 1000, София, Тел.: 02 98592972, E-mail: ts.nikolov@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=4053.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на система (хардуер и софтуер) за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите за събитията“
Предметът на поръчката включва доставка на система за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите за събитията (хардуер и софтуер - лиценз), в съответствие с условията и параметрите, заложени в Технически спецификации на поръчката. Предметът включва следните дейности: 1. доставка на посочените в Техн. спецификации софтуер и хардуер с характеристики. 2.провеждането на инструктаж на максимум 10 служителя на НАП и демонстрация на функционалността на системата в среда на Изпълнителя; 3.извършване на конфигуриране, тестване и пускане в експлоатация на системата в среда на Възложителя; 4.гаранционна поддръжка на системата за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на системата. 5. при необходимост - отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата в режим 8 часа, 5 работни дни седмично, време за реакция максимум 4 часа, време за отстраняване на повредата – максимум 72 часа след реакция, която включва: 5.1. гаранционна отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата и предоставяне на обновления, осигуряващ функционирането . 5.2. помощ по телефонна или електронната поща по отношение на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона. 5.3. при необходимост оказване на помощ от специалист на място. Конкретните технически параметри на системата, предмет на доставка, са описани в Техническите спецификации, които са част от одобрената документация за обществената поръчка.
НЕ
НЕ
НЕ
Въпреки потенциалната възможност за доставка на софтуерните и хардуерни компоненти на системата от различни доставчици, не е целесъобразно предметът на поръчката да се разделя на обособени позиции. Осигуряването на системата с подходящото хардуерно оборудване е в зависимост от преценката на доставчика на системата, с оглед осигуряване оптималната работа на предлаганата система.
НЕ
V: Мотиви
Общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен на настоящата поръчка предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през 2019 г.са в размер на 4 967 361,45 лв. без ДДС, поради което същата попада в обхвата по чл. 20, ал. 1 от ЗОП и следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност. По обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка и на осн. чл.114 от ЗОП в проекта на договор са предвидени клаузи, регламентиращи отложеното изпълнение, съгласно които при наличие на сключен договор за изпълнение на обществената поръчка, всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие, след изтичане на 3месечен срок от сключването му, ако не е осигурено финансиране
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
04.09.2019 г.
VIII: Възложител
Пенка Радева Йорданова
директор на дирекция "Правна" - оправомощена за възложител, съгл. Заповед №З-ЦУ-1271/30.08.2019 г. на изп. директор на НАП