Версия за печат

00530-2019-0070

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер РЦУ-122 от дата 04.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Цв. Николов, България 1000, София, Тел.: 02 98592972, E-mail: ts.nikolov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=4053.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на система (хардуер и софтуер) за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите за събитията“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на система за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите за събитията (хардуер и софтуер - лиценз), в съответствие с условията и параметрите, заложени в Технически спецификации на поръчката. Предметът включва следните дейности: 1. доставка на посочените в Техн. спецификации софтуер и хардуер с характеристики. 2.провеждането на инструктаж на максимум 10 служителя на НАП и демонстрация на функционалността на системата в среда на Изпълнителя; 3.извършване на конфигуриране, тестване и пускане в експлоатация на системата в среда на Възложителя; 4.гаранционна поддръжка на системата за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на системата. 5. при необходимост - отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата в режим 8 часа, 5 работни дни седмично, време за реакция максимум 4 часа, време за отстраняване на повредата – максимум 72 часа след реакция, която включва: 5.1. гаранционна отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата и предоставяне на обновления, осигуряващ функционирането . 5.2. помощ по телефонна или електронната поща по отношение на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона. 5.3. при необходимост оказване на помощ от специалист на място. Конкретните технически параметри на системата, предмет на доставка, са описани в Техническите спецификации, които са част от одобрената документация за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Въпреки потенциалната възможност за доставка на софтуерните и хардуерни компоненти на системата от различни доставчици, не е целесъобразно предметът на поръчката да се разделя на обособени позиции. Осигуряването на системата с подходящото хардуерно оборудване е в зависимост от преценката на доставчика на системата, с оглед осигуряване оптималната работа на предлаганата система.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 150000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен на настоящата поръчка предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през 2019 г.са в размер на 4 967 361,45 лв. без ДДС, поради което същата попада в обхвата по чл. 20, ал. 1 от ЗОП и следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност. По обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка и на осн. чл.114 от ЗОП в проекта на договор са предвидени клаузи, регламентиращи отложеното изпълнение, съгласно които при наличие на сключен договор за изпълнение на обществената поръчка, всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие, след изтичане на 3месечен срок от сключването му, ако не е осигурено финансиране

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

директор на дирекция "Правна" - оправомощена за възложител, съгл. Заповед №З-ЦУ-1271/30.08.2019 г. на изп. директор на НАП