00614-2019-0005
Технически редакции | ||
04.09.2019 12:07 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 11:59 ч. : | 04/09/2019 11:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.09.2019 11:59 ч. : | 04/09/2019 11:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Хайредин:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG313, Община Хайредин, ул. Георги Димитров 135, За: Габриела Милчева, България 3357, с.Хайредин, Тел.: 09166 2209, E-mail: hayredin_ob@mail.bg, Факс: 09166 2214
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.hayredin.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hayredin-203/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Рехабилитация и реконструкция на улица „Кръстьо Боков в с. Хайредин, ул. Г. Димитров в с. Михайлово и ул. Самуил в с. Манастирище“
При изпълнението на СМР ще се извършват дейности на следните подобекти: - Рехабилитация и реконструкция на улица „Кръстьо Боков“ в с. Хайредин; - Рехабилитация и реконструкция на улица „Г. Димитров“ в с. Михайлово; - Рехабилитация и реконструкция на улица Самуил в с. Манастирище Предвидени за изграждане са следните части – подготвителни и земни работи, асфалтови работи, пътни работи, направа на пътна маркировка и сигнализация.
НЕ
ДА
Обществената поръчка се финансира по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG06RDNP001-7.001-0152 „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“, финансиран от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г.
НЕ
Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като представлява улична мрежа с обща техническа функция, с огромно значение за свободното придвижване на гражданите на територията на Община Хайредин. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта. Освен това създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно чл.20, ал.2 от ЗОП Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без включен ДДС. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 1 046 029.15 лв. без ДДС лв., което попада в пределите на стойостните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на открита процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публичното състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
04.09.2019 г.
VIII: Възложител
Тодор Алексиев Тодоров
Кмет на Община Хайредин