Версия за печат

00530-2019-0068

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

30. Телекомуникации


Решение номер 3-TCA от дата 29.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880024

BG341, Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5б, За: П.Чередник, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878140, E-mail: p.cherednik@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=4048.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Услуги по поддръжка и ремонт на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр.Бургас, гр.Сливен и гр.Ямбол.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Услуги по поддръжка и ремонт на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен и гр. Ямбол. Предметът на поръчката включва : 1.Абонаментна поддръжка на телефонните централи и апарати; 2.Извършване на текущ ремонт / при необходимост /; 3. Доставка на резервни части/модули, материали и консумативи, необходими за извършване на техническото поддържане и текущия ремонт на телефонни централи и апарати; 4.Протоколиране на абонаментна поддръжка, извършените ремонтни работи, вложените резервни части, материали и консумативи. Срок за изпълнение на поръчката : 24 ( двадесет и четири ) месеца, считано от 14.05.2020 год. и срок на действие до 13.05.2022 год.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка не включва обособени позиции, тъй като дейностите по поддръжка и ремонт на телефонни централи и апарати са взаимосвързани и са в пряка зависимост със спазването на изискванията за информационна сигурност в НАП. Разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно и би създало предпоставки за възникване на евентуални проблеми по осигуряване на сигурността в административните сгради на ТД на НАП Бургас. Максимално допустимата стойност в размер на 11 400,00 лв. ( единадесет хиляди и четиристотин ) лева без ДДС е за поддържане и ремонт на телефонните централи, разположени в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен и гр. Ямбол, както и за подмяна на резервни части / дефектирали модули /, като е невъзможно да се предвидят евентуалните повреди, които биха настъпили в телефонните централи и апарати в различните административни сгради в градовете Бургас, Сливен и Ямбол, поради което няма как да се разпредели / раздели / предвидената прогнозна стойност на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 11400 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено и поделения към него.Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП е такава, че обуславя настоящия ред за възлагане на конкретната процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката е 11 400,00лв./единадесет хиляди и четиристотин/без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Татяна Павлова Кънчева

VIII.2) Длъжност

Директор ТД на НАП Бургас, оправомощена със Заповед №ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017г. на изп.директор на НАП