Версия за печат

00189-2019-0025

BG-Севлиево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 0861 от дата 29.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215889

BG322, Община Севлиево, Община Севлиево, пл. Свобода № 1, За: Невена Тодорова, България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396114, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sevlievo.bg/bg/article/3741/smr-ulici.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на проект „Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Севлиево”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката предвижда реконструкция на улици и тротоари за следните обекти: КАТЕГОРИЯ НА СТРОЕЖА: IV – ТА КАТЕГОРИЯ • улица „Росица” има директна връзка с път ІІІ – 404. Участъкът е с обща дължина 690м и квадратура на уличната настилка 6 084 м2, като прилежащата тротоарна настилка е с площ 2 161 м2 • улица “Стара планина” има директна връзка с път ІІ – 44. Разглеждания участък е с дължина 250 м е с квадратура на уличната настилка 2 821 м2 и прилежаща тротоарна настилка с площ от 1 153.16 м2 • улица “Цар Симеон” има директна връзка с път ІІ – 44. Разглежданият участък е с дължина 233 м е с квадратура на уличната настилка 1 698 м2 и прилежаща тротоарна настилка с площ от 1 029.93 м2 Забележка: Към настоящия документ е приложена Техническа спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проектът се финансира по Договор № BG06RDNP001-7.001-0010-C01 от 14.06.2019 г.: „Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Севлиево”, сключен между община Севлиево и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобрението или разширяването на всички видове малка по мащаб инфраструктура “, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка, предполага възлагането в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции: Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община Севлиево. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1084027.96 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В съответствие с чл.17, ал.1 от ЗОП и съгласно чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е на стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, във връзка с чл.21, ал.1, ал.2 и следв. от ЗОП, публичният Възложител прилага някоя от процедурите по чл. 18, ал. 1, т.12 или т.13 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, и Възложителят има сходни процедури проведени през последните 12 месеца, известни към момента на откриване на настоящата процедура, с които не надвишава 10 000 000 лв. без ДДС, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред, и Кметът на общината в качеството си на Възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП ще проведе процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 18, ал. 1, т.12 от ЗОП, и същата се обявява като "публично състезание", съгласно чл. 176 от ЗОП и разпоредбите на глава двадесет и пета „Публично състезание. Пряко договаряне“ от ЗОП. Избрания възлагателен ред има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избора на изпълнител съгласно реда и условията на ЗОП и ППЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Д-р Иван Тодоров Иванов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Севлиево