Версия за печат

00233-2019-0070

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 82 от дата 23.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Десислава Славчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323079, E-mail: d.slavcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на железопътната инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участка Варна - Синдел и доставка на автовишка, по обособени позиции“=

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция 1: Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в учасътка Варна - Синдел. Осн.дейности:Изготвяне на Доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите, съгласно ЗУТ, на Работния проект;Извършване на оценка на съответствието на Работния проект (вкл. изготвяне на оценка на съответствието по част „Конструктивна“) със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ, във връзка с изискванията на чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и в обхват, съгласно изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ;Изготвяне на комплексен доклад за оценката на съответствието на Работния проект; Окомплектоване и внасяне на името на Възложителя пълната документация, съгласуване и одобряване на работния проект и за издаване на Разрешение за строеж от съответния компетентен орган, за което ще бъде надлежно упълномощен от Възложителя;Администриране на договора за проектиране и строителство;Упражняване на строителен надзор по време на строителството,в съответствие с разпоредбите на чл. 166, ал. 1 на ЗУТ, изпълнение функциите на Координатор по безопасност и здраве, в съответствие с разпоредбите на чл. 5, ал. 3 на Наредба № 2 на МРРБ и МТСП; изпълнява функциите на „Инженер/ строителен надзор“ съгласно „Инструкция за „прозорци“ по железопътната инфраструктура на ДП НКЖИ“;изпълнява функциите на „Инженер/ строителен надзор“ съгласно „Инструкция за „прозорци“ по железопътната инфраструктура на ДП НКЖИ“, одобрена със заповед №2111/ 18.08.2009 г. на Генерален Директор на ДП НКЖИ, за което трябва да разполага с лице, притежаващо правоспособност съгласно изискванията на Наредба № 56 от 14.02.2003 г. за изискванията, условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност, изисквана от персонала, отговорен за безопасността на превозите с железопътен транспорт, или признаване на такава правоспособност и реда за провеждане на проверовъчните изпити на лицата от персонала, отговорен за безопасността на превозите, както и валидно удостоверение за положен изпит по реда на Наредба № 56;контролира качеството на материалите, влагани в строителството (включително материалите, използвани при непредвидените работи/ заменителните таблици – когато е приложимо), в съответствие с разпоредбите на чл. 169б на ЗУТ; след подписване на Акт образец 15, контролира отстраняването на всички недостатъци по отношение на изпълнените строително – монтажни работи от Изпълнителя и Възложителя на цялата документация, необходима за назначаване на държавна приемателна комисия и получаване на Разрешение за ползване на строежа; Изготвя технически паспорт за междугарието Самуил – Висока поляна, съгласно изискванията на чл. 2, ал. 2 Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите и предоставя и регистрира изготвените технически паспорти по реда на чл. 15-18 от същата наредба. Обособена позиция 2: Доставка на автовишка -1 брой нова автовишка с максимална работна височина 22,00 метра, страничен работен обсег 11,50 метра и максимална товароносимост на коша 220 килограма и гаранционно поддържане.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10983120 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPqpgJA5DMdnpg%3d%3d Прогнозната стойност за ОП1 е 10 833 120,00 лева без ДДС, с включени 10 % непредвидени разходи от Етап II-СМР. Прогнозната стойност за ОП2 е 150 000 лева без ДДС. Мотиви за срока на изпълнение: Срокът за изпълнение на поръчката е над 60 месеца, поради това че в срокът за изпълнение на Договора е включена „Поддръжка, гаранционно и сервизно обслужване“ с продължителност от 120 месеца, което ще обезпечи правилната поддръжка на всички съоръжения, в съответствие с гаранционните изисквания от избрания Изпълнител. Съгласно чл. 20, ал. 4 т. 1 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, минималните гаранционни срокове за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях е 10 години. За да бъдат в сила гаранционните условия за срока на гаранция и за да осигури продължителен живот на изградените сгради и съоръжения, Възложителя възлага на Изпълнителя извършване на „Поддръжка, гаранционно и сервизно обслужване“ за срок от 10 години (120 месеца), която продължителност се определя въз основа на чл. 20, ал. 4 т. 1 от Наредба № 2.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Златин Ангелов Крумов

VIII.2) Длъжност

Заместник Генерален директор, упълномощен с с пълномощно № 3249 от 16.02.2017 година.