00145-2019-0124
Технически редакции | ||
23.08.2019 11:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.08.2019 11:20 ч. : | 23/08/2019 11:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.08.2019 11:20 ч. : | 23/08/2019 11:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски № 62-64, За: Диана Косева, България 1303, София, Тел.: 02 9261092, E-mail: Diana.Koseva@nssi.bg, Факс: 02 9261424
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://noi.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq.
Публичноправна организация
Друг: Управлява държавното обществено осигуряване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Проектиране и изпълнение на СМР за преустройство и ремонт на обособена част от административна сграда, собственост на НОИ, в гр. Кърджали, ул. Раковска № 4"
Обществената поръчка включва в обхвата си следното:Обществената поръчка включва в обхвата си следното: 1. Изготвяне на проект за текущ ремонт. Проектът за текущ ремонт трябва да бъде изработен във фаза „Технически проект“ и да бъде в обхват (части), подробно описан в Техническите спецификации (неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка), като същият следва да получи одобрение от Възложителя. За целите на изпълнението на проекта следва да бъдат изготвени подробни количествено-стойностни сметки (КСС), включващи всички предвидени работи, както и спецификация на материалите, полуфабрикатите и изделията, предвидени за влагане.Проектът за текущ ремонт следва да включва конструктивно становище, анализиращо намеренията на Възложителя за вътрешни преустройства, при които не се:а) засяга конструкцията на сградата;б) извършват дейности като премахване, преместване на съществуващи зидове и направа на отвори в тях, когато засягат конструкцията на сградата;в) променя предназначението на помещенията и натоварванията в тях.. 2. Изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) – в съответствие с изготвения проект.Обхватът на дейностите с цел вътрешни преустройства и ремонт на самостоятелни обекти и общи части на административната сграда са подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.След цялостно изпълнение на предвидените в проекта СМР, Изпълнителят следва да предаде на Възложителя цялата документация, съставена във връзка с изпълнението на строителната програма, включително екзекутивни чертежи (ако има съставени такива), при подписване на Констативния акт – от типа образец 15, без забележки.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции –проектиране (състоящо се от изготвяне на проект за текущ ремонт)и изпълнение на строителни и монтажни работи (СМР) е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП като възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура (чл. 3, ал. 1 от ЗОП). Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на възлагане по обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството, както и възможни затруднения при изпълнение и постигане целите на проекта. И двете дейности са взаимосвързани в строителния процес. Изборът на изпълнител само на едната дейност би обезсмислило възлагането и изпълнението на другата дейност. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на проектиране (състоящо се от изготвяне на проект за текущ ремонт)и изпълнение на строителство, проектното предложение, което ще направи проектантския му екип, ще бъде максимално съобразено с необходимия технически капацитет и ресурс за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя. Всичко това ще допринесе и за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. Отделните дейности от обхвата на услугата са обективно неделими части от предмета на поръчката и възлагането им на повече от един изпълнител би довело до недобра координация и затруднения на Възложителя за навременното въвеждане на обекта в експлоатация. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за Възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането, както и от оскъпяването на отделните дейности. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции би било нецелесъобразно, тъй като това ще затрудни технически изпълнението й, поради необходимостта от координирането на работата на различни изпълнители за обособените позиции, което значително повишава риска за спорове свързани със спазване гаранционни условия по извършване на различни дейности на един и същ обект.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят прилага процедура публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. С прилагането на публично състезание се цели постигане на максимална прозрачност и защита на обществения интерес.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване на решението е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
23.08.2019 г.
VIII: Възложител
Калин Тодоров Рогачев
Главен секретар на НОИ, в качеството на упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, съгласно заповед № 1016-40-1079/24.10.2017 г. на Управителя на НОИ